کد خبر : 1273174 | 15 مهر 1394 ساعت 11:07 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

بازی کردن کنار شمسایی برای هر فوتسالیستی باعث افتخار است

طیبی: همه باید از ناظم‌الشریعه حمایت کنند

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان بازی کردن در کنار وحید شمسایی را برای خود و تمام بازیکنان تیم ملی افتخار می‌داند.

طیبی: همه باید از ناظم‌الشریعه حمایت کنند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، حسین طیبی  در مورد آغاز اردوی تیم ملی فوتسال کشومان برای برگزاری دو بازی دوستانه با روسیه اظهار داشت: برای من باعث افتخار است که جرو بازیکنان دعوت شده به اردوی جدید تیم ملی هستم. من همیشه سعی می‌کنم که بهترین کیفیت را برای حضور در تیم ملی داشته باشم.

وی در خصوص اینکه آیا تیم ملی می‌تواند با هدایت محمد ناظم‌الشریعه به موفقیت دست پیدا کند، خاطرنشان کرد: من در جایگاهی نیستم که بخواهم در مورد ناظم‌الشریعه اظهارنظر کنم، اما فقط می‌دانم که همه جامعه فوتسال از مربیان و بازیکنان تا شما خبرنگاران باید از ناظم‌الشریعه حمایت کنند تا تیم ملی نتیجه بگیرد.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان افزود: برای آماده شدن زمان کمی داریم، اما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم در مسابقات جام ملت‌های آسیا به قهرمانی برسیم.

طیبی درباره اینکه آیا حضور وحید شمسایی در تیم ملی می‌تواند به قدرت شاگردان ناظم‌الشریعه اضافه کند، عنوان کرد: مگر می‌شود شمسایی در تیمی باشد و به آن تیم کمک نکند؟ شمسایی جزو بهترین بازیکنان جهان است که بازی کردن در کنار او برای من و تمام بازیکنان تیم ملی افتخار است.

وی در مورد حضور تیم مس سونگون در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال پس از پایان نیم‌فصل اول این مسابقات هم اظهار داشت: فکر می‌کنم تیم ما در لیگ شرایط خوبی داشته باشد. برای ادامه لیگ هم باید تلاش کنیم تا همیشه در کورس قهرمانی حضور داشته باشیم.

دیدگاه‌ها