کد خبر : 1273189 | 15 مهر 1394 ساعت 11:40 | 26.7K بازدید | 1 دیدگاه

حالا نوبت کفشگری است که بخاطر بازوبند به او انتقاد کنند

محرمی: از دیروز همه نوروزی را فراموش کردند

مجتبی محرمی پیسکسوت پرسپولیس معتقد است که بازیکنان این تیم می توانند با نتایج خوبی که می گیرند روح نوروزی و دل خانواده اش را شاد کنند.

محرمی: از دیروز همه نوروزی را فراموش کردند
به گزارش "ورزش سه"، شاید کمتر پیشکسوتی باشد که با دوری راه و مشغله های کاری که باشد از ابتدا در تمام مراسم های هادی نوروزی در کپورچال زادگاه او حاضر باشد ولی مجتبی محرمی از روز به خاک سپاری تا امروز همچمان در شمال مانده تا در کنار خانواده داغ دار نوروزی باشد. او می خواهد تا هفتم نوروزی در شمال بماند و آخرین وداع را بر سرمزار او داشته باشد و بعد به تهران برگردد.

محرمی در مورد حضورش در شمال گفت: تنها چیزی که می توانم بگویم این است که فقط متاسفم.در گذشت نوروزی یک اتفاق باور نکردنی بود و حالا ماندند پدر و مادر و همسر و فرزندان داغ دار آن مرحوم که امیدوار خدا به آنها صبر بدهد. من ماندم شمال که بتوانم آخر هفته سر خاکش حاضر شوم در این روزها هر وقت می رفتیم شلوغ بود و درست خداحافظی نکردیم.

او ادامه داد: من البته از اینکه باشگاه قصد دارد در مورد پرداخت طلب هادی چه تصمیمی بگیرد، اطلاعی ندارم. ولی آنچه که مسلم است اینکه در حال حاضر با این خرج و مخارج بهتر است که هر چه زودتر بدهی های او پرداخت شود. آنچه مسلم است اینکه این پول حق نوروزی است و با شکایت هم می توانند به آن برسند.

وی افزود: متاسفانه فوتبال و البته کل ورزش ما اینطوری است. بازیکن در هر رشته ای که قرارداد می بندد پولش را پرداخت نمی کنند. آخر هم که کار به شکایت می رسد و با وجود اینکه قانون به نفع بازیکن رای م یدهد نه محرومیتی هست و نه حمایتی. چرا نباید تا روزی که نوروزی زنده بود طلب هایش را می دادند.

محرمی با اشاره به در گذشت نوروزی گفت: ما ملت مرده پرستی هستیم، متاسفانه همیشه مسوولینی که در راس کار هستند مخصوصا در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ورزشی و فوتبالی نیستند و همین مساله باعث می شود که توجه ای به مشکلات بازیکن نداشته باشند فقط دنبال پر کردن کیسه های خودشان باشند، بعد هم نفر بعدی و هیچ کس به اصل مشکل و رفع آن رسیدگی نمی کند.

پیشکسوت پرسپولیس، افزود: من که با نوروزی همبازی نبودم ولی در چند برخوردی که داشتیم می دانم که بازیکن با اخلاقی بود. کاپیتان پرسپولیس بودن کار ساده ای نیست و هر کسی به این افتخار نمی رسد. ولی همان هایی که تا دیروز می گفتند این بازوبند برای او گوشاد است با اتمام مراسم و جمع شدن دوربین ها از دیروز همه چیز را فراموش کردند و فقط می مانند خانواده داغدار نوروزی.

محرمی در پایان گفت: فکر می کنم حالا نوبت کفشگری رسیده که در تیر رس انتقادات قرار بگیرد. من همش کامنت می گیرم که چرا کفشگری باید کاپیتان پرسپولیس شود. به آنها می گویم این همان آدمی هست که فصل پیش بخاطر پرسپولیس دست اش شکست و چند ماه خانه نشین بود.به هر حال کسی که پیشکسوت تیم است و سالها برای تیم زحمت کشیده کاپیتان می شود و من نمی دانم این حرفها برای چی است؟!

دیدگاه‌ها