کد خبر : 1273213 | 15 مهر 1394 ساعت 12:36 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

اسکوچیچ یا تونی، نبردی برای نرفتن

نبرد قرمز اهواز و تبریز یک قربانی دوست داشتنی دارد، اسکوچیچ یا تونی کدام می رود ؟

اسکوچیچ یا تونی، نبردی برای نرفتن
به گزارش "ورزش سه"، جدال جذاب فولاد و تراکتور یکی از مهم ترین دیدار های هفته ی هشتم به حساب می آید.دو تیمی که وضعیت متفاوتی نسبت به سال قبل دارند و صندلی هر دو سرمربی کاملا لرزان است و ممکن است یک باخت دیگر باعث برکناریشان بشود.

دراگان اسکوچیچ / به دنبال تکرار معجزه

دراگان اسکوچیچ پس از اولتیماتوم هایی که در اولین سال حضورش در انزلی دریافت کرد ، توانست موفق ترین فصل ملوان را رقم بزند ، او که اولین مربی غیر بومی انزلیچی ها شده بود ، بعد از نتایج اولیه ی بسیار ضعیف به یکباره به مرد محبوب انزلی تبدیل شد ، محبوبیتی که همچنان وجود دارد.

او پس از ملوان و به توافق نرسیدن با مالک به اهواز رفته بود ، با مشکلات عجیب و غریبی روبه روشد که شاید درزندگی مربیگری اسکوچیچ تکرار نشود.فولاد که فصل قبل با وجود سونامی کارت پایان خدمت و مشکلات دیگر پنجم شد تا دوسال دیگر قرارداد اسکوچیچ تمدید شود ، این درحالی بود که اسکوچیچ پیشنهادات دیگری چون استقلال و سپاهان داشت اما در فولاد ماندنی شد.

1041241

فولاد اسکوچیچ این فصل بدترین نتایج را گرفته است ، آنها حتی نتوانسته اند یک برد به دست بیاورند و در جایگاه انتهایی جدول تکیه زده اند.جایگاهی که در شان تیم فولاد نیست و هواداران را بسیار عصبانی کرده است.

تونی اولیویرا / مرد پرتغالی باز هم می رود؟

اولیویرا چندین بار از تراکتوررفته و بازهم به این تیم بازگشته است.او که یک قهرمانی در جام حذفی همراه سرخ پوشان تبریزی دارد ، فصل قبل در میانه راه سکان هدایت را از خطیبی جوان گرفت و در نهایت در یک بازی دراماتیک قهرمانی را به حسین فرکی تقدیم کرد.بازی جنجالی و عجیبی که هیچگاه از خاطر هواخواهان فوتبال ایران بیرون نخواهد رفت.

تونی پس از نایب قهرمانی این فصل نیز در تراکتور ماند تا بتواند رویای قهرمانی اش را بالاخره محقق کند.آمدن بازیکنان شاخص سرباز با قیمت های بسیار پایین این نوید را می داد تا تونی کار راحتی برای موفقیت داشته باشد اما اینگونه نشد ونتایج تا کنون جور دیگری رقم خورده است.

1034261

تراکتور تونی از 7 بازی گذشته تنها 7 امتیاز کسب کرده است تا شایعه برکناری این مربی قوت بگیرد و برای بار چندم از تبریز به استراحت برود.

اسکوچیچ یا تونی / برد برای نرفتن به خانه

در هفته ی هشتم جدال اولویرا و اسکوچیچ جذابترین خواهد بود و باخت هرکدام می تواند بلیط برگشتن به کشورش را منجر شود.دو مربی محبوبی که هر کدام در برهه ای از زمان درایران درخشیده اند و می خواهند نشان دهند همچنان همان آدمقبلی هستند و اعتماد به آن ها جواب خواهد داد.

باید دید نبرد این دو سرمربی گرانقیمت و خوشفکر چه نتیجه ای به دنبال خواهد داشت ، البته شرایط می تواند با توجه به میزبانی فولاد به نفع مرد کروات باشد تا مرد پرتغالی!

دیدگاه‌ها