کد خبر : 1273217 | 15 مهر 1394 ساعت 12:33 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

فاولر: دوست دارم دستیار کلوپ در لیورپول بشوم

رابی فاولر، اسطوره لیورپول عنوان کرد که دوست دارد دستیار یورگن کلوپ در لیورپول باشد.

فاولر: دوست دارم دستیار کلوپ در لیورپول بشوم
به گزارش "ورزش سه"،پس از اخراج برندن راجرز،ازآنچلوتی و کلوپ به عنوان جانشینان احتمالی او یاد می‌شد. حال کلوپ در آستانه پیوستن به لیورپول قرار دارد و گزارش‌ها حاکی از آن است که او فردا برای نهایی کردن این انتقال به لیورپول سفر خواهد کرد. فاولر نیز عنوان کرد که دوست دارد در کنار او در لیورپول مربی گری کند.

او گفت:"خیلی دوست دارم یکی از اعضای کادر فنی باشم. لیورپول بخش بزرگی از زندگی من بوده و اگر چنین فرصتی پیش بیاید، فوق‌العاده خواهد بود. کلوپ مربی خیلی خوبی است. به عنوان یک بی طرف، او در دورتموند عالی کار کرده بود. چیزی که دیدم را دوست داشتم، ولی همچنین کارلو آنچلوتی هم فوق‌العاده است و عملکرد تیم‌هایش را خیلی دوست داشتم. آنها فوتبال خوبی بازی می‌کنند، فوتبالی که شایسته لیورپول است."

فاولر درباره عملکرد راجرز گفت:" برندن خوب بود. او هیچگاه نتوانست ما را به آنچه می‌خواستیم، که قهرمانی لیگ برود برساند، او خیلی به قهرمانی نزدیک شد ولی فکر نمی‌کنم او در لیورپول ناکام بود. در فوتبال نتایج تعیین کننده هستند. اگر قهرمان لیگ یا جام‌ها نشوید، زیر سوال خواهید رفت ولی من راجرز را هم به عنوان یک دوست و هم به عنوان مربی دوست داشتم."

دیدگاه‌ها