کد خبر : 1273224 | 15 مهر 1394 ساعت 12:53 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

به جا مانده از بازی استقلال با امیدها

سیمای صدرنشین لیگ برتر در حاشیه

دیدار دوستانه استقلال با امیدهایش صحنه های جالبی داشت.

سیمای صدرنشین لیگ برتر در حاشیه
به گزارش "ورزش سه"، پرویز مظلومی و شاگردانش در وقفه به وجود آمده در لیگ برتر ترجیح دادند در اولین بازی دسوتانه به مصاف امیدهای خود بروند تا از شرایط بازی دور نمانند که این بازی در نهایت با برتری امیدها خاتمه یافت تا پرویزخان بیشتر نگران وضعیت تیمش باشد.

سه یار قدیمی

*یک دهه قبل بود هر سه نفر با برتن کردن پیراهن استقلال در تلاش برای قهرمانی در لیگ برتر بودند.روزهایی که وحید طالب لو جوان تازه به عنوان یک گلر آینده دار خود را نشان داده بود.محمد نوازی با سانترهای دقیق خود هر لحظه بوی گل را در ورزشگاه ها پراکنده می کرد و علی سامره یا همان علی 30 ثانیه هم این سانترها را تبدیل به گل می کرد.با گذشت زمان هر کدام از آنها سرنوشت متفاوتی پیدا کردند یکی ذخیره رحمتی است.یکی دستیار مظلومی و دیگری سرمربی امیدهای استقلال و در تلاش برای آغاز یک دوره پرافتخار در کسوت مربیگری.

1042685

دور از امیدهای ایران

*تا قبل از آمدن به استقلال با بستن بازویند کاپیتانی امیدهای ایران یکی از اصلی ترین بازیکنان کشورمان در راه رسیدن به المپیک بود اما پیراهئ آبی و نیمکت نشینی های متوالی نه تنها او را از لیست مسافران امید حاضر در تورنمنت غرب آسیا خط زد بلکه باعث شد تا او در روزهایی که می توانست دروازه رقبای آسیایی را با پیراهن تیم ملی باز کند در باز کردن دروازه امیدهای استقلال هم ناکام بماند.

1042679

امان از خمیازه های پیر دیر

*مصور پورحیدری از همان روزهای ابتدایی فصل تلاش می کرد تا فشار قهرمانی را از روی دوش تیم بردارد چون برخلاف یار همیشگی اش در چند دهه گذشته اعتقاد داشت این استقلال پتانسیل قهرمانی را ندارد.حالا می توان از خمیازه های او در حین بازی دوستانه استقلال پی برد که چرا او این اعتقاد را داشت و هنوز هم روی آن پافشاری می کند....

1042818

مصدومیت جزئی

*جابر انصاری را باید یکی از خریدهای خوب استقلال تا اینجای فصل نامید چون در این هفته ها در چند پست توانسته عصای دست پرویز مظلومی شود به خصوص در روزهایی که جاسم کرار نبود جابر توانست در پست پلی میکر هم توانایی هایش را به رخ بکشد.مصدومیت او در جدال با امیدها کمی باعث نگرانی در اردوی استقلال شد اما مظلومی وقتی فهمید آسیب دیدگی انصاری جدی نیست کمی آرام شد.

1042684

تنها خارجی منضبط

*از جمع بازیکنان خارجی این فصل پروپجیچ  را باید یکی از منضبط ترین بازیکنان نامید.مهاجم کروات با وجود تمام مشکلاتی که بعد از بدقولی های باشگاه داشت بدون این که غیبت غیرموجهی داشته باشد در تمرینات حاضر شد و زننده گل تیمش به امیدها هم لقب گرفت تا انگیزه و روحیه بالای خود را به معرض نمایش بگذارد.

1042687

گل زدن را یاد بگیرید!

*آرش برهانی در برهه ای با پاس های محمد نوازی شانس خود را برای آقای گلی امتحان کرد و اتفاقا طعم این عنوان را چشید.حالا در روزهایی که آرش آقای گلی دیگر نه انگیزه ای دارد و نه اشتیاقی سجاد شهباززاده امید اول استقلالی ها برای گلزنی و کسب عنوان آقای گلی محسوب می شود گرچه او در جدال با امیدها کاری از پیش نبرد تا نوازی با یک طعنه شاگردان امروزش را شرمنده خود کند!

1042689

به چه فکر می کنی؟

*به نظر شما پرویز مظلومی با نگاه به عمق زمین چمن به چه چیزی فکر می کند؟ به آینده استقلال؟ به 40 هزار دلار گم شده در قرارداد ریوالدو برزیلی؟ به دربی پیش رو برابر ؟ ? پرسپولیس ? به هرحال هرچه که هست استقلال و مظلومی صدرنشین لیگ اند . این کم موفقیتی برای پرویز خان و یارانش نیست .

1042693

دیدگاه‌ها