کد خبر : 1273237 | 15 مهر 1394 ساعت 13:34 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

کواچیچ: تمرینات اینتر کسل‌کننده بود

متئو کواچیچ، هافبک رئال مادرید عنوان کرد که تمرینات اینتر، کسل کننده بوده و از حضور در رئال خوشحال است.

کواچیچ: تمرینات اینتر کسل‌کننده بود
به گزارش "ورزش سه"، هافبک 21 ساله در تابستان از اینترمیلان به رئال پیوست. او تحت هدایت بنیتس 9 بازی برای رئال انجام داده و از حضور در مادرید خوشحال است.
او گفت:" بازی کردن برای اینتر یک افتخار برایم است ولی رئال مادرید یک رویاست، یک سطح بالاتر و در این شکی نیست. در اسپانیا همه ی تیم‌ها می‌خواهند بازی کنند، گل بزنند و از لحاظ فنی از تیم‌های ایتالیا سطح بالاتر هستند و این بیشتر مناسب من است زیرا من فضای بیشتری می‌خواهم. از عملکردم در رئال خوشحالم ولی می‌خواهم بهتر کار کنم. تمرینات در رئال فوق‌العاده است، با توپ همه کار انجام می‌دهیم و هیچگاه کسل کننده نیست. طول تمرینات کوتاه تر از اینتر است ولی حساسیت و شدت آن بیشتر است. در ایتالیا تمرین کردن کسل کننده بود زیرا دائما در حال تمرین سیستم بازی بودیم و با توپ کاری انجام نمی‌دادیم."
کواچیچ درباره اولین حضورش در رئال و برخوردش با بازیکنان گفت:" رونالدو در اولین برخورد با من در رختکن، به ایتالیایی با من شوخی کرد. پس از آن، به من توضیح داد که در رئال تحت چه فشار سنگینی خواهم بود. او انسان خیلی بامزه ای است و دائما در حال شوخی است. البته از وجهه ای که دارد هم لذت می‌برد، او بهترین بازیکن جهان است."

دیدگاه‌ها