کد خبر : 1273247 | 15 مهر 1394 ساعت 14:03 | 35.7K بازدید | 32 دیدگاه

کرار هر کاری دوست دارد بکند

روشن: یک عراقی به ما توهین می‌کند

پیشکسوت باشگاه استقلال ادعا می‌کند که یک عراقی به ایران آمده و هر توهینی که دوست دارد به ایرانی‌ها می‌کند.

روشن: یک عراقی به ما توهین می‌کند
حسن روشن در واکنش به شکایت کرار از او به "ورزش سه" گفت: واقعا نمی‌دانم چه بگویم. هر کاری دوست دارد بکند. یک عراقی به ایران آمده پول می‌گیرد، بی‌احترامی می‌کند و بازی هم نمی‌کند. برای باشگاه استقلال متاسفم که این فرد را نگه داشته‌اند و اجازه می‌دهند که هر کاری که دوست دارد، بکند.

او ادامه داد: من در مصاحبه‌ای گفتم که دوست ندارم کرار در استقلال بماند، هنوز هم می‌گویم زبان من، زبان آن جانباز 75 درصدی است که به من می‌گوید نمی‌دانم فردا در این دنیا هستم یا نه. او با عراق برای ایران جنگیده است ولی حالا یک عراقی به خودش اجازه می‌دهد که هر طوری که دوست دارد، رفتار کند.
 
پیشکسوت باشگاه استقلال تاکید می‌کند که کرار آفت استقلال است: به جرات می‌گویم که جاسم کرار آفت این استقلال است. کاری نمی‌کند و فقط جو استقلال را به هم می‌ریزد. باشگاه استقلال باید او را بیرون کند تا این تیم بتواند با آرامش به کارش ادامه دهد.

او اعتقاد دارد که رفتار باشگاه استقلال با کرار عجیب است: یقین بدانید وقتی یک بازیکن هیچ کارایی برای استقلال ندارد و مدام برای این باشگاه حاشیه درست می‌کند و باز هم مورد حمایت باشگاه قرار می‌گیرد، یقین بدانید که چیزی پشت پرده وجود دارد که باشگاه نمی‌تواند با او برخورد کند.

روشن در پایان گفت: من اگر حرفی زدم به خاطر شهدایی بود که برای ما جانشان را از دست دادند. عمادرضا هم بازیکن عراقی بود اما خیلی خوش‌اخلاق کارش را انجام می‌داد و بعد هم از نظر فنی بازیکن فوق‌العاده‌ای بود. مشکل ما با رفتارهای کرار است که به همه بی‌احترامی می‌کند.

دیدگاه‌ها