کد خبر : 1273263 | 15 مهر 1394 ساعت 14:45 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

اسدی: سیاست باشگاه صعود به آسیا نیست

کاپیتان گسترش فولاد می‌گوید امیدوار است وقفه به وجود آمده در لیگ برایشان مفید تمام شود.

اسدی: سیاست باشگاه صعود به آسیا نیست
به گزارش "ورزش سه"، مرتضی اسدی در مورد شرایط گسترش فولاد گفت: اوضاع که خوب است و بعدا مشخص خواهد شد این تعطیلی ها برای ما مفید بوده یا ضرر داشته ولی در کل به نظرم وقفه‌ها از کیفیت بازی‌ها کم می‌کند و تیم‌هایی که روی دور برد هستند یا نتیجه می‌گیرند، یک مقدار اذیت می‌شوند. ان‎شاءالله این قضیه شامل حال ما نشود و بتوانیم روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

وقتی از این بازیکن سوال شد چرا علیرغم بازی‌های زیبایی که انجام می‌دهند به آن نسبت نتیجه نمی‌گیرند، پاسخ داد: متاسفانه به فوتبال زیبا امتیاز نمی‌دهند و باید حتما با نتیجه گیری همراه باشد، امیدوارم بحث نتیجه گرفتن تیم هم برطرف شود. تمام هم و غم کادرفنی و بازیکنان این است که شرایط روز به روز بهتر شود و ما در لیگ جایگاه خوبی داشته باشیم.

مدافع گسترش فولاد در مورد شکست مقابل صبای قم در بازی دوستانه نظرش را اینگونه بیان کرد: ما در عباس‌آباد اردو زده‌ایم و متاسفانه کیفیت زمین اینجا خوب نیست و یکسری از بچه‌ها به صلاحدید آقای کمالوند بازی نکردند و یکسری تحولات داشتیم ولی هدف ما این است که به هماهنگی بیشتر برسیم و قرار بود به بدن‌هایمان فشار بیاید که دیروز در بازی با صبا این اتفاق افتاد و ما در حال پرس کردن تیم حریف بودیم و آن فشارهای لازم به بدن‌مان آمد.

هنگامی که از کاپیتان گسترش سوال شد با توجه به هدفی که کادرفنی دارند می‌توانند سهمیه آسیایی را کسب کنند یا خیر پاسخ داد: به دلیل کیفیت بازی که انجام می‌دهیم انتظارات از ما بالا رفته ولی ما باید واقع‌بین باشیم. سال دومی است که آقای کمالوند در تیم ما حضور دارد و رسیدن به سهمیه آسیایی دور از دسترس نیست. با توجه به نظرات کادرفنی و توانایی بچه‌هایمان این توقع را ایجاد کرده‌ایم ولی سیاست باشگاه این است که جزو 8 تیم بالای جدول قرار گیریم و ما نیز تلاش می‌کنیم در رده‌های بالای جدول باشیم.

اسدی در مورد اینکه از تیم اول تبریز نتایج بهتری گرفته‌اند در پایان افزود: بالاخره من 4 سال کاپیتان تراکتور بودم و دوست دارم این تیم روزهای خوب را به خود با حمایت هوادارانش ببینند. تراکتور یکی از تیم‌های پرطرفدار ایران است ان‎شاءالله با تحولاتی که صورت می‌گیرد و سیاست‌هایی که باشگاهشان دارد بتوانند در ادامه نتیجه بگیرند.

دیدگاه‌ها