کد خبر : 1273264 | 15 مهر 1394 ساعت 14:45 | 73.9K بازدید | 1 دیدگاه

برای اولین بار اتفاق افتاد:

هم‌پستی‌های صمیمی فوتبال ایران (عکس)

سردار آزمون و مهدی طارمی حالا به دوستانی صمیمی تبدیل شده اند. برای اطلاع از این دوستی می توان سری به اردوی تیم ملی و البته فضای مجازی زد.

هم‌پستی‌های صمیمی فوتبال ایران (عکس)
به گزارش "ورزش سه"، در تیم ملی و مقاطع مختلف، همیشه بازیکنانی حضور داشتند که ارتباط شان با هم صمیمانه تَر از دیگران بود. به عنوان نمونه محمد خاکپور و حمید استیلی در اواخر دهه ٦٠ و دهه ٧٠ شمسی. این دو به دلیل ارتباط نزدیک شان به دوقلوهای فوتبال ایران مشهور شدند.

در تیم ملی فعلی نیز دو بازیکن حضور دارند که ارتباطشان با هم صمیمانه است. سردار آزمون و مهدی طارمی. این رابطه در عرض کمتر از سه، چهار ماه به قدری صمیمانه شده که مهدی طارمی در صفحه شخصی اش - در اینستاگرام - سردار را به عنوان بهترین دوست خود معرفی می کند.

1042828

آزمون و طارمی در حدود ٦ هفته اخیر، بیش از ١٥ عکس در کنار هم و در صفحه شخصی شان در اینستاگرام آپلود کرده اند تا نشان بدهند دوستانی صمیمی برای هم هستند.

1042829

نکته جالب ماجرا هم پستی بودن آزمون و طارمی است. اینکه آنها با توجه به پست مشترک شان در تیم ملی، اینقدر صمیمانه با هم ارتباط دارند موضوع مهمی است که کمتر در فوتبال ایران مشاهده اش کرده ایم.

طارمی و آزمون با این دوستی صمیمی این روزها به بازیکنانی کلیدی در ترکیب تیم ملی بدل شده اند. بازیکنانی که هر دو آینده دارند و با استفاده از همین دوستی می توانند تا سالها زوجی برای خط حمله تیم ملی بسازند و ایران را از نظر وجود مهاجمانی توانا بیمه کنند.

1042830

دیدگاه‌ها