کد خبر : 1273270 | 15 مهر 1394 ساعت 15:09 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

عبدی: بازی استقلال روح و‌ روانمان را بهم ریخت

کاپیتان راه‌آهن می‌گوید اولین هم‌تیمی هادی نوروزی در تیم پاسارگاد بوده است.

عبدی: بازی استقلال روح و‌ روانمان را بهم ریخت
به گزارش "ورزش سه"، بهادر عبدی در مورد درگذشت نوروزی گفت: با هادی خدابیامرز در اولین سالی که به تهران آمد یعنی 12 سال پیش در تیم پاسارگاد هم‌تیمی بودم و در لیگ‌برتر اولین تیمی که هم‌تیمی‌اش بود من بودم. آن زمان آقای عابدینی او را از پرسپولیس قائمشهر به پاسارگاد آورد، هنوز که هنوز است بعد از گذشت تقریبا 6 روز از درگذشت هادی احساس می‌کنم این قضیه یک شوخی خیلی نابجا و تلخ است. او یک پسر خوش خنده و خوب بود و نمی‌توانم رفتنم را درک کنم. در تلویزیون، روزنامه و سایر جاها مدام عکسش را می‌بینیم و یادش هرگز فراموش نمی‌شود. من وقتی از پرسپولیس هم بیرون آمدم با او رابطه داشتم ولی متاسفانه الان فوت شده و ما جز دعا برای شادی روحش کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. خیلی‌ها از رفتن هادی ضربه خوردند بخصوص همسر و بچه‌هایش.

او در مورد شرایط راه‌آهن ادامه داد: خیلی خوب تمرین و بدنسازی می‌کنیم. بعد از کسب تساوی ناعادلانه مقابل استقلال بچه‌ها یک مقدار از لحاظ روحی روانی به هم ریختند. البته گرفتن یک امتیاز از تیم صدرجدول ارزشمند است ولی باید می‌بردیم. در حال حاضر شرایط خوب است با توجه به اینکه ابتدای فصل بدنسازی نداشتیم، خوشبختانه این تعطیلات به نفعمان شد و ما باید هر چه زودتر خودمان را با تاکتیک‌های آقای تارتار وفق دهیم. هر 4، 5 روز یک بار بازی دوستانه داریم. همه کیفیت ما را در بازی مقابل استقلال دیدند، ان‎شاءالله که مجددا از بازی با استقلال اهواز کارمان را پرقدرت شروع کنیم و به هدف‌گذاری که داشته‌ایم برسیم و جزو 6 تیم بالای جدول قرار بگیریم. هیچ کدام از بچه‌هایمان هدفی که داشته‌ایم را فراموش نکرده‌اند.

کاپیتان راه‌آهن در مورد بازی دوستانه‌ای که با استقلال در روز جمعه دارند نظرش را اینگونه بیان کرد: گذشته‌ها گذشته و ما کاری به بازیمان در لیگ نداریم. این دیدار مهم نیست و مربی‌ها می‌خواهند شاگردانشان را بسنجند، هیچ تیمی با برد در بازی‌های دوستانه نه به بالای جدول می‌رود نه در لیگ ماندگار می‌شود و نه اینکه می‌ تواند بازی بعدی‌اش را ببرد. باعث افتخار است که با تیم بزرگی مثل استقلال بازی دوستانه انجام می‌دهیم.

این بازیکن با اشاره به اینکه باید علاوه بر کیفیت خوب داشتن حواسشان به نتیجه‌گیری هم باشد، گفت: به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند و گاهی اوقات همین که امتیاز بگیری کفایت می‌ کند حتی اگر ده ها بازی بد بکنیم ولی امتیاز بگیریم خودش خوب است. باید نقاط ضعفمان را بررسی کنیم و کاری کنیم که برای بازی‌های لیگ آماده شویم.

عبدی در پایان افزود: بعد از یک سال و نیم که برای اولین بار در دوران فوتبالم گلی نزده بودم توانستم ضرب 15 روز در لیگ‌برتر و جام‌حذفی 2 گل بزنم. امیدوارم این روند قطع نشود و بتوانم به تیم خودم کمک کنم.

دیدگاه‌ها