کد خبر : 1273272 | 15 مهر 1394 ساعت 15:11 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

از خارجی های استقلال اصلا راضی نیستیم

معینی: قلعه‌نویی فهمید پشتیبان او بوده‌ام

مسعود معینی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال معتقد است که در این فصل کادر فنی تعامل خوبی با هیات مدیره دارند.

معینی: قلعه‌نویی فهمید پشتیبان او بوده‌ام
معینی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: من خیلی خوشحالم که آقای قلعه نویی در مصاحبه اخیرش از من به عنوان فرد قابل اعتماد نام برد بالاخره او فهمید که من همیشه پشتیبان مربی وقت هستم. ولی من به هیچ عنوان قصد ندارم به گذشته برگردم. مسائل فصل گذشته استقلال تمام شده و اگر هم مساله مالی باقی مانده باشد به باشگاه و امور مالی مربوط می شود. صحبت کردن از گذشته هیچ فایده ای ندارد، من هم آدمی هستم که همیشه جلو را می بینم.

او ادامه داد: پیش از شروع فصل استقلال برنامه ریزی درستی انجام داد که حتی مربوط به قبل از حضور آقای مظلومی در تیم است. تمامی برنامه ها در مورد کادر فنی ، سرپرست و تدارکات وجود داشت به مرحله اجرا در آمد و ارتباط بسیار خوبی بین کادر فنی و اعضای هیات مدیره وجود دارد.

وی افزود: آقای مظلومی معتقد بود که استقلال هم مثل تیم ملی نیاز به پوست اندازی دارد و برای این هم تعدادی از بازیکنانی که دیگر انگیزه ندارند باید از استقلال بروند و جای آنها را جوانان با انگیزه بگیرند. همین اتفاق هم افتاد. همین اتفاق هم افتاد و حدود 40 درصد تیم با نظر مظلومی و پورحیدری تغییر کردند. در ادامه دیدیم که زمانی که لیگ شروع شد این تیم جوان شده امتیازات خوبی کسب کرد هر چند که هنوز انتظارات ما را برآورده نکرده است.

معینی در مورد بازیکنان خارجی استقلال گفت: از پروبجیچ، ریوالدو و مخصوصا کرار به هیچ عنوان رضایت نداریم. وقتی استقلال جوان شد ما از آوردن بازیکنان خارجی به استقلال قصد داشتیم تا از تجربه این بازیکنان با تجربه استفاده کنیم و توقع ما از یک بازیکن خارجی این بود که عملکرد خوبی داشته باشند و موجودیت خودشان را ثابت کنند حتی اگر بر اساس قرارداشان هنوز پولی دریافت نکرده باشند، ولی آنها بر خلاف نظر ما عمل کردند و معتقد بودند که ابتدا باشگاه باید به آنها پول بدهد و بعد در تمرینات حاضر می شوند. در صورتی که این طرز فکر در هیچ کجای دنیا نیست. همه بازیکنان ابتدا عملکرد خوبی به نمایش می گذارند و بعد از آن دنبال پول هستند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، افزود: ما نتوانستیم مخصوصا با کرار به نتیجه برسیم و او انتظارات کادر فنی و ما را نتوانسته برآورده کند و اتفاقاتی که پیش آمد باعث شد تا تیم حاشیه ها در اطراف استقلال زیاد شود ولی با درایت درست کادر فنی و آقای پورحیدری این مشکلات برطرف شد استقلال نتیجه گرفت و دوباره صدر نشین شد. این تعطیلات هم وقفه خوبی بود تا آقای مظلومی بتواند بازسازی تاکتیکی در استقلال بدهد. این به آن معنا نیست که ما تا پایان فصل صدر نشین خواهیم ماند بلکه تحقق قهرمانی با تلاش مضاعف بازیکنان به وقوع می پیوندد.

معینی با اشاره به مشکلات مالی باشگاه استقلال، ادامه داد: هر 15 روز یکبار کمیته فنی با اقای پورحیدری و مظلومی جلسه برگزار می کنیم و به رفع مشکلات فنی می پردازیم و تفاهم خوبی بین ما حاکم است. البته در نهایت تصمیم گیری با آقای مظلومی و پورحیدری هست. در گذشته البته اینطور نبود وآقای قلعه نویی همه مسوولیتها را پذیرفته بود و باشگاه و اعضای هیات مدیره هم این مساله را پذیرفته بودند، ولی من فکر می کنم که این مدیریت اشتراکی بیشترجواب می دهد.

او در پایان گفت: آقای قلعه نویی به من لطف دارد و خیلی خوشحالم که به این نکته پی برد که من همیشه حامی منافع او و در کل مربیان وقت هستم.

دیدگاه‌ها