کد خبر : 1273281 | 15 مهر 1394 ساعت 14:46 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای رادیو مارکا

تماس بنیتس با راموس برای رفع سوتفاهمات

شرایط برای رافا بنیتس، سرمربی رئال مادرید خیلی زودتر از آنچه که تصور می شد پیچیده شده است.او شاید ناخواسته برخی بازیکنان رئال همچون بنزما و راموس را نسبت به خود رنجانده باشد.

تماس بنیتس با راموس برای رفع سوتفاهمات
به گزارش "ورزش سه"، پس از تساوی در دربی مادرید که با بازی رو به عقب و محافظه کارانه رئال در نیمه دوم همراه بود، بسیاری از کارشناسان، بنیتس را به اتخاذ سیستم های دفاعی برای رئال متهم کرده و او را یک مربی ترسو خطاب کردند.
بنیتس نیز در مصاحبه با کادنا سر و در اظهارنظری عجیب، به انتقاد از اشتباه راموس در صحنه ای که اتلتیکو به پنالتی دست پیدا کرد پرداخت؛ در حالیکه آن پنالتی تبدیل به گل نشد و تاثیری در نتیجه پایانی بازی نداشت.

راموس هم روز گذشته در مصاحبه با خبرنگاران، به دفاع از خود پرداخت و گفت که او تنها کسی نبوده که در دربی اشتباه کرده و برخی دیگر از بازیکنان و حتی بنیتس هم خطاهایی داشته اند.

امروز رادیو مارکا گزارش داد که رافا بنیتس، پس از خواندن مصاحبه راموس، با وی تماس گرفته و این دو برای رفع سو تفاهمات، چند دقیقه ای باهم صحبت کرده اند. بنیتس که سه ماه از حضورش در رئال می گذرد، به خوبی می داند که از دست دادن حمایت کاپیتان اول تیمش، تا چه اندازه کار برای او را سخت خواهد کرد. رئال هنوز در ابتدای فصل است و بنیتس بی تردید چالش های دشوارتری را پیش رو دارد.

دیدگاه‌ها