کد خبر : 1273301 | 15 مهر 1394 ساعت 16:25 | 23.2K بازدید | 1 دیدگاه

الحبسی: حقیقی از بهترین بازیکنان جام ملت‌ها بود

دروازه بان تیم ملی فوتبال عمان اعلام کرد که منتظر دیدار با کاپیتان ایران است.

الحبسی: حقیقی از بهترین بازیکنان جام ملت‌ها بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، علی الحبسی در خصوص دیدار ایران و عمان گفت: این بازی بسیار خوب است و به نظرم بازی سختی خواهیم داشت. ایران تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی در این تیم هستد که به نظرم تیم ایران را بزرگ‌تر می‌کند.


وی با اشاره به بزرگی تیم ایران در آسیا، افزود: می‌دانیم که ایران بهترین تیم آسیاست و آنها در رنکینگ فیفا هم تیم اول آسیا هستند.


دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی عمان درباره شناختش از بازیکنان ایران و رقیب خودش در چارچوب دروازه ایران گفت: حقیقی بازیکن بسیار خوبی است. این دروازه‌بان استیل و رفلکس‌های خوبی دارد و در جام ملت‌های آسیا هم عملکرد بسیار خوبی داشت و از بهترین دروازه‌بان‌های جام بود.


الحبسی به هم تیمی بودنش با آندرانیک تیموریان در لیگ برتر انگلیس اشاره داشت و تأکید کرد: من با کاپیتان ایران در بولتون هم تیمی بودم و منتظر ملاقات با او هستم. تیموریان بازیکن بزرگی است و در تیم ایران هم برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.


وی درباره پیش بینی‌اش از بازی فردا با ایران هم عنوان کرد: پیش بینی‌ بازی با ایران خیلی سخت است. ما دوست داریم برنده بازی شویم اما فکر می‌کنم بازی مساوی شود.

دیدگاه‌ها