کد خبر : 1273303 | 15 مهر 1394 ساعت 16:34 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

همه تیم‌ها مشکل دارند نه فقط استقلال

صالح: همه باید از تیم ملی تمکین کنیم

مربی استقلال اعتقاد دارد که بخاطر غیبت بازیکنان پرتعداد است که اینطور به نظر می‌رسد تمرینات استقلال جدی نیست.

صالح: همه باید از تیم ملی تمکین کنیم
مجید صالح در این باره به "ورزش سه" می‌ گوید: ما کاملا جدی تمرینات را ادامه می‌دهیم و غیبت پرتعداد بازیکنان باعث شده که اینطور به نظر بیاید که تمرینات جدی نیست.

او می‌ گوید که سال‌های گذشته شرایط از این هم بدتر بوده است: به هر حال من فکر می‌کنم امسال شرایط کمی بهتر است. یادم هست در سال‌هایی که امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال بود 6، 7 بازیکن به اردوی تیم‌ملی دعوت شدند و این کار ما را بسیار سخت کرده بود. به نظر من حالا شرایط بهتر از گذشته است.

او ادامه داد: البته من فکر می‌کنم شرایط برای همه تیم‌هایی که بازیکنان ملی زیادی دارند، سخت است. این فقط مربوط به ما نیست و برنامه‌ای است که برای ما ریخته شده و باید به آن تمکین کنیم. من شنیدم که آقای آذری هم گفته که ملی‌پوشان زیادی را در اختیار ندارد و به نظر من این شرایط طبیعی است و ما باید برای آن برنامه‌ریزی کنیم.

مربی استقلال در مورد غایبان تیمش هم اینطور توضیح می‌دهد: شما ببینید که ما نورافکن را به خاطر حضور در اردوی تیم‌ملی جوانان نداریم. روزبه چشمی، محسن کریمی و فرشید اسماعیلی هم در اردوی تیم امید بودند که کریمی و اسماعیلی مصدوم شدند، 3 بازیکن در تیم‌ملی داریم و خارجی‌هایمان هم که نیستند. با این شرایط ما نصف تیم‌مان را نداریم و طبیعی است که مشکلاتی داشته باشیم.

صالح در پاسخ به این سوال که آیا ملی‌پوشان استقلال می‌توانند برای بازی با پدیده به این تیم کمک کنند هم گفت: این مساله بستگی به شرایط آنها دارد به هرحال بازیکنانی که به تیم‌ملی می‌روند، بازیکنان با کیفیتی هستند و ما از آنها توقع داریم که بتوانند بازی‌های خوبی انجام بدهند ولی اینکه بازی کنند یا نه بستگی به میزبان آمادگی‌شان دارد.

مربی استقلال در پایان در مورد وضعیت مصدومان این تیم هم می‌گوید: این موضوع به کادرپزشکی بستگی دارد هر زمانی که مصدومیت آنها برطرف شود، کادرپزشکی آنها را در اختیار مربی بدنساز ما قرار می‌ دهد و بعد از آن است که بازیکن در اختیار ما قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها