کد خبر : 1273311 | 15 مهر 1394 ساعت 17:08 | 11.2K بازدید | 1 دیدگاه

در همه بازی‌ها به برد فکر می‌کنیم

تارتار: بازی با استقلال هیچ حساسیتی ندارد

سرمربی راه‌آهن اعتقاد دارد اتفاقات بازی این تیم برابر استقلال در بازی دوستانه آنها تاثیری نمی‌گذارد.

تارتار: بازی با استقلال هیچ حساسیتی ندارد
به گزارش "ورزش سه"، راه‌آهن در حالی قرار است روز جمعه در بازی دوستانه به مصاف استقلال برود که در بازی این دو تیم که حدود 2 هفته پیش برگزار شد، داور با اشتباهات فاحشش یک پیروزی را از شاگردان مهدی تارتار گرفت.

تارتار در این باره می‌گوید: آن بازی تمام شده است و ما دیگر اتفاقات آن را فراموش کرده‌ایم. روز جمعه بازی متفاوتی است و ما تلاش می‌ کنیم در این بازی به اهدافی که داریم، برسیم. هرگز اتفاقات آن بازی در روندمان تاثیری نمی‌گذارد.

او ادامه داد: درست است که ما در زمین با هم رقابت می‌کنیم اما در بیرون از زمین من پرویزخان را سال‌هاست که می‌شناسم و با آقای صالح هم چندین سال است که دوست هستم. بنابراین ما در بیرون از زمین رفاقت بسیار نزدیکی با استقلالی‌ها داریم و هرگز حساسیتی این بازی ندارد.

سرمربی راه‌آهن در مورد هدفش از برگزاری استقلال هم می‌گوید: هدف ما این است که بتوانیم آمادگی بازیکنانمان را بعد از 2 هفته تمرین کردن بسنجیم. برای این بازی چنین برنامه‌ای داریم و چون استقلال تیم بزرگی است، می‌تواند محک خوبی برای ما باشد.

تارتار در پاسخ به این سوال که آیا در این بازی به برد فکر می‌ کند یا نه هم گفت: من حتی در بازی با پیشکسوتان هم به بردن فکر می‌ کنم و طبیعتا برابر استقلال هم می‌ خواهیم پیروز شویم. اما چیزی که اهمیت دارد، این است که این بازی دوستانه است و ما نیاز داریم که آمادگی بدنی بازیکنانمان را در آن بسنجیم.

دیدگاه‌ها