کد خبر : 1273331 | 15 مهر 1394 ساعت 18:36 | 43.9K بازدید | 1 دیدگاه

کی روش و یک ترکیب شناخته شده

ترکیب احتمالی تیم ملی برابر عمان

تیم ملی در حالی قرار است فردا در انتخابی جام جهانی 2014به مصاف عمان برود که به نظر می رسد دست سرمربی این تیم برای این بازی کاملا باز است.

ترکیب احتمالی تیم ملی برابر عمان
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلوس کی روش بعد از پست سر گداشتن اردوی یک هفته ای در امارات این روزها در آمادگی کامل به سر می ببرند و آماده هستند که به رکورد 14 سال نبردن عمان پایان بدهند. به جز خسرو حیدری که به دلیل سرماخوردگی بازی با عمان را از دست دادند، سایر بازیکنان در آمادگی کامل به سر می برند و می توانند در صورت نیاز وارد برای تیم ملی به میدان بروند.

معمای خط دروازه
کی روش از بعد از جام جهانی نشان داده است که انتخاب اولش برای خط دروازه علیرضا حقیقی است اما این دروازه بان در این روزها شرایط خوبی را پشت سر نمی گذارد. حقیقی در شروع فصل مجبور شد به رابین کازان برگردد و به یک نیمکت نشین در این تیم روسیه ای تبدیل شده است. شاید به همین دلیل هم باشد که کی روش در بازی با گوام از بیرانوند استفاده کند. البته بیرانوند هم در این روزها به دلیل مسائل انظباطی از ترکیب نفت کنار گذاشته شده و بعید است که برای بازی با عمان در درون دروازه تیم ملی قرار بگیرد. شاید رشید مظاهری انتخاب اجباری کی روش باشد ولی در هر صورت حقیقی از بیشترین شانس برای قرار گرفتن در درون دروازه تیم ملی برخوردار است.

دست باز کی روش در خط دفاعی
خط دفاع تیم ملی آنقدر بازیکن آماده و خوب دارد که بعید است کی روش دغدغه ای برای انتخاب بازیکنانش داشته باشد اما انتخاب دفاع چپ برای بازی با کی روش بی تردید بزگترین دغدغه سرمربی تیم ملی است. مصدومیت مهرداد قنبری و حضور میلاد محمدی در اردوی تیم امید باعث می شود که کی روش مجبور شود احسان حاج صفی را به این پست برگرداند، پستی که در بازی با گوام هم در آن بازی کرد. البته کی روش در این پست میثم مجیدی را هم دارد ولی بعید است او اولین بازی ملی اش را در چنین بازی تجربه کند.
اما کی روش بی تردید در پست دفاع وسط ترکیب خود را شناخته است. خیلی بعید است که او برای این پست انتخابی به جز سیدجلال حسینی و پژمان منتظری داشته باشد. البته کی روش در این پست مرتضی پورعلی گنجی و محمدحسین کنعانی زادگان را هم دارد ولی بعید است به آنها بازی بدهد. در پست دفاع راست هم بعید است که به جز وریا غفوری کسی در زمین بازی کند هرچند که رامین رضاییان هم رقیب جدی برای او محسوب می شود.

خط هافبک با تجربه
اگر نگاهی به بازی های گذشته تیم ملی بیندازید متوجه می شوید که کی روش ترکیب خود را در خط هافبک شناخته است و بعید است تغییرات زیادی را در این پست شاهد باشیم. به احتمال زیاد آندو تیموریان و امید ابراهیمی دو هافبک دفاعی استقلال را تشکیل خواهند داد و به احتمال زیاد از اشکان دژاگه هم در پست هافبک طراح بازی خواهد کرد. در این صورت مهدی طارمی در پست هافبک راست بازی خواهد کرد و وحید امیری هم به عنوان هافبک چپ تیم ملی هم بازی خواهد کرد. البته این احتمال هم وجود دارد که شجاعی هم در پست هافبک پشت مهاجم بازی کند که در این صورت دژاگه به پست هافبک راست منتقل خواهد شد.

سردار آزمون تک مهاجم تیم ملی
با توجه به مصدومیت رضا قوچان نژاد بی تردید سردار آزمون در بازی فردا در پست مهاجم نوک تیم ملی بازی خواهد کرد. او این فرصت را دارد که دراین بازی مهم به شمار گل های ملی خود اضافه کند.

ترکیب احتمالی تیم ملی برای بازی فردا به شرح زیر خواهد بود:

علیرضا حقیقی، احسان حاج صفی، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری، امید ابراهیمی، آندو تیموریان، وحید امیری، اشکان دژاگه، مهدی طارمی و سردار آزمون

دیدگاه‌ها