کد خبر : 1273400 | 16 مهر 1394 ساعت 10:13 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

تا ثانیه آخر برای کاپیتان هادی می جنگیم

مسلمان: گلم به عمان زیبا اما خاطره ام تلخ بود

زننده آخرین گل ایران به عمان امیدوار است موفق شود با درخشش در ترکیب پرسپولیس بار دیگر به تیم ملی دعوت شود.

مسلمان: گلم به عمان زیبا اما خاطره ام تلخ بود
محسن مسلمان که در جریان شکست 3 بر یک ایران در آخرین دیدارش برابر عمان زننده تک گل ایران بود در گفتگو با "ورزش سه"، درباره آن دیدار و شرایط فعلی اش صحبت کرد که در ادامه میخوانید.

امروز ایران در دیداری حساس به مصاف عمان می رود. این بازی تو را یاد چه چیزی می اندازد؟

فعلا که همه فکر و ذکر ما هادی نوروزی شده و حوصله فکر کردن هم به فوتبال نداریم. به هرحال برای بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم موفق شوند در این دیدار نتیجه خوبی کسب کنند و با قدرت از گروه مان صعود کنیم. به نظرم منظورتان باید گلی باشد که در آن بازی به ثمر رساندم. درباره آن بازی هم باید بگویم برای من همراه با خاطرات تلخی بود. درست است که از گلی که زدم خوشحال شدم و گل زیبایی هم بود اما شکست تلخ و سنگینی را متحمل شدیم و بعد از آن هم به تیم ملی دعوت نشدم. این مساله باعث شد تا نتوانم از آن بازی با خاطره خوبی یاد کنم.

و... آخرین بازیکنی بود که هادی نوروزی با او تعویض شد و جانشین او شدی.

هادی فراتر از یک بازیکن و برای همه ما نقش برادر را داشت. هادی یک بازیکن آرام و در عین حال مسوولیت پذیری بود که خیلی خوشحالم در کنار او بازی کردم. زمانی که به من بازی نمی رسید و در حالی که رقیب او محسوب می شدم همیشه با من صحبت می کرد و می گفت باید به جنگیدن ادامه دهم و از ثانیه ها هم استفاده کنم. امیدوارم در پایان این فصل بتوانیم هدف او که قهرمانی پرسپولیس بود را به سرانجام برسانیم. همه ما برای رسیدن به این هدف با تمام توانمان می جنگیم.

دیدگاه‌ها