کد خبر : 1273457 | 16 مهر 1394 ساعت 13:54 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

آمادگی کامل کلوپ برای حضور در لیورپول

یورگن کلوپ از حالا برنامه‌هایش برای ایجاد انقلاب در لیورپول را آماده کرده است.

آمادگی کامل کلوپ برای حضور در لیورپول
به گزارش "ورزش سه"، برندن راجرز پس از تساوی 1-1 مقابل اورتون از سمت خود به عنوان سرمربی لیورپول اخراج شد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، یورگن کلوپ تا فردا به عنوان سرمربی لیورپول معرفی خواهد شد. دیلی میل گزارش داد که او از حالا، برنامه‌های هفته ی اول حضورش در باشگاه را هم آماده کرده و ملاقات‌هایی با مدیربرنامه‌های بازیکنان فعلی تیمش ترتیب داده است.
هر چند ملاقات‌ها غیررسمی خواهند بود ولی او قصد دارد رابطه خوبی با مدیربرنامه‌های بازیکنانش ایجاد کند. انتظار می‌رود که مارک کوسیکه، وکیل کلوپ تا 24 ساعت آینده به انگلیس سفر کرده تا قرارداد کلوپ با لیورپول را نهایی کند. همچنین لیورپول نیز به حدی از حضور سرمربی آلمانی مطمئن است که از حالا برنامه کنفرانس مطبوعاتی را هم آماده کرده است.  هنوز قراردادی امضا نشده ولی کلوپ با قراردادی حداقل 3 ساله روبرو خواهد شد.
مدت‌ها بود که مالکان لیورپول خواهان به خدمت گرفتن کلوپ بودند و در حال حاضر که او در تیمی فعالیت ندارد، بهترین فرصت برای شکار بود. با وجود اینکه تساوی مقابل اورتون، نتیجه قابل توجهی برای اخراج نیست ولی راجرز اخراج شد تا فرصت به خدمت گرفتن کلوپ از دست نرود.

دیدگاه‌ها