کد خبر : 1273471 | 16 مهر 1394 ساعت 15:21 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد به نتایج ضعیف

خوراکچی از سرمربیگری گیتی‌پسند برکنار شد

محمود خوراکچی، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان ظهر امروز در جلسه هیئت مدیره باشگاه اصفهانی و با رأی اعضای هیئت مدیره برکنار شد.

خوراکچی از سرمربیگری گیتی‌پسند برکنار شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، جلسه هیئت مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان برای بررسی نتایج تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان ظهر امروز برگزار شد و در نهایت با برکناری محمود خوراکچی پایان یافت.

محمود خوراکچی، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان ظهر امروز در جلسه هیئت مدیره باشگاه اصفهانی و با رأی اعضای هیئت مدیره از کار برکنار شد.

وی که از هفته‌های ابتدایی لیگ با هدف قهرمانی راهی تیم اصفهانی شده بود، در روزهای اخیر نتایج چندان مناسبی کسب نکرد و در نهایت تیمش را در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار داد.

محمد عراقی‌زاده، قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان ، با تأیید این خبر گفت:  جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه برای بررسی عملکرد نیم‌فصل تیم فوتسال با حضور کلیه اعضا برگزار شد و در نهایت رأی به قطع همکاری خوراکچی را دادند.

 تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در پایان نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با ۱۳ بازی و کسب ۲۴ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

دیدگاه‌ها