کد خبر : 1273473 | 16 مهر 1394 ساعت 15:26 | 33K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش روز:

5 سوتفاهم بزرگ بنیتس در شروع فصل

هنوز دو ماه از شروع فصل جدید نگذشته است که رافا بنیتس با 5 بازیکن رئال مادرید دچار مشکل شده و بین آنها سوتفاهم بزرگی شکل گرفته است.

5 سوتفاهم بزرگ بنیتس در شروع فصل
به گزارش "ورزش سه"، همه چیز ار مصاحبه مطبوعاتی بنیتس در ملبورن استرالیا شروع شد؛ زمانی که بنیتس در نشست خود از رونالدو تنها به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیا یاد کرد و از گفتن اینکه او برترین فوتبالیست دنیاست سرباز زد. این گفته او بازتاب گسترده ای در رسانه های دنیا داشت و نارضایتی رونالدو و اطرافیان او را نیز موجب شد. محول کردن نقش محوری در رئال به گرت بیل نیز از دیگر دلایل نارضایتی رنالدو از بنیتس بود. سرمربی جدید رئال مجبور شد در چند مصاحبه بعدی خود، با تمجید از رونالدو، این سوتفاهم را جبران کند.

سپس نوبت به خامس رسید. بنیتس از او خواسته بود یک هفته زودتر در تمرینات پیش فصل شرکت کند اما ستاره کلمبیایی به او اعلام کرد که طبق توافق قبلی، او نمی تواند زودتر از موعد تعین شده به تمرینات اضافه شود. این نافرمانی با نیمکت نشینی خامس در بازی اول رئال در لالیگا برابر خیخون همراه بود. خامس در توئیتر خود به این نیمکت نشینی واکنش نشان داد و بنیتس نیز از بازی بعدی او را در ترکیب ثابت قرار داد.

مورد بعدی خسه بود. مهاجم جوان رئال پس از بازی باخیخون، در 4 بازی متوالی نیمکت نشین شد. کارشناسان به این مساله انتقاد کردند و خود خسه نیز از این مساله ابراز تعجب کرد. او در بازی برابر بیلبائو سرانجام به میدان رفت و در بازی بعدی برابر مالاگا نیز بازیکن فیکس کهکشانی ها شد.

سپس نوبت به بنزما رسید که از تعویض شدنش در برابر اتلتیکو انتقاد کند. بنیتس در نشست خبری پس از دربی مادرید گفت که بنزما بیشتر گل بزند تا دیگر تعویض نشود. او چند روز بعد در مصاحبه با کادنا سر، ضمن پدیده خواندن بنزما، گفت که به او حق می دهد که از تعویض شدن عصبانی باشد و به نوعی پرچم سفید را بالا برد.

سوتفاهم با راموس، مشکل بعدی بنیتس بود. سرمربی رئال در مصاحبه با کادنا سر به شدت از راموس بخاطر پنالتی بی موردی که در دربی داده بود انتقاد کرد. راموس به این مصاحبه واکنش نشان داد و بنیتس هم مجبور شد روز گذشته ضمن ملاقات با کاپیتان تیمش، در صدد رفع سوتفاهم بربیاید. 45 روز ازفصل جدید سپری شده و بنیتس در 5 مورد به نفع بازیکنانش پرچم سفید را بالا برده است!

دیدگاه‌ها