کد خبر : 1273482 | 16 مهر 1394 ساعت 16:31 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزینه بعدی خارجی نیست

دلایل برکناری سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند

اصفهان - قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان گفت: دلیل اصلی برکناری محمود خوراکچی، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، نتایج ضعیف وی در تیم است.

دلایل برکناری سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر،  محمد عراقی‌زاده با اشاره به برکناری محمود خوراکچی، سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان اظهار داشت: جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه برای بررسی عملکرد نیم‌فصل تیم فوتسال با حضور همه اعضا برگزار شد، بعد از توضیحات ارائه شده درباره نتایج و جدول نیم‌فصل، اعضای هیئت‌مدیره اعلام عدم رضایت از نتایج تیم فوتسال در نیم‌فصل نخست داشتند.

وی افزود: در نهایت مسئله قطع همکاری و ادامه کار با آقای خوراکچی را برای نیم‌فصل اعلام کردند و این تصمیم از سوی هیئت مدیره اتخاذ شد.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند با بیان اینکه تمرینات تیم به دلیل تعطیلات نیم‌فصل در حال حاضر تعطیل است، ادامه داد: همچنین تعداد ۷ نفر از بازیکنان ما در اردوی تیم ملی بزرگسالان و امید هستند اما در جلسه امروز تنها بحث هیئت مدیره، عدم همکاری با خوراکچی مطرح شد و برای جایگزین او باید گزینه‌های مورد نظر را بررسی کنیم.

وی افزود: بحث جایگزین ایشان را باید بررسی کرده و چندین گزینه را مطرح کنیم تا در چهار پنج روز آینده درباره آن تصمیم‌گیری کنیم.

عراقی‌زاده در پاسخ به این سئوال که آیا گزینه خارجی نیز در گزینه‌های تصدی سرمربیگری این تیم وجود دارد، بیان داشت: در حال حاضر با توجه به نبود زمان، بعید می‌دانم در این روزها شرایط حضور مربی خارجی در تیم را فراهم کنیم زیرا این پروسه بسیار زمان‌گیر است و بعید می‌دانم گزینه خارجی مد نظر باشد.

وی گفت: ما در چند سال گذشته، بنا به دلایلی نمی‌توانستیم حمایت مالی داشته باشیم، امسال یکی از دو سه تیمی هستیم که حمایت‌های خوبی از کادر فنی و بازیکنان کردیم و با این هدف آمدیم که امسال بتوانیم بعد از گذشت دو سال، قهرمانی را کسب کنیم.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند افزود: اگرچه نتایج به گونه‌ای رقم خورد که در حال حاضر در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌ایم، اما ناامید نیستیم. امیدوار هستم با کادر جدیدی که می‌آیند و سکان تیم را دست می‌گیرند و با بازیکنان بزرگی که در تیم داریم، قهرمانی را به دست آوریم.

دیدگاه‌ها