کد خبر : 1273526 | 16 مهر 1394 ساعت 21:02 | 58.2K بازدید | 0 دیدگاه

با 18 بازی و874 روز بی شکست در یک سال ونیم اخیر

همه آسیایی ها بازنده به جز ایران

با احتساب بی شکستی ایران برابر تیم ملی عمان وافزایش حداقل 5 روز تا بازی برابر تیم ملی فوتبال ژاپن که 5 روز دیگر به صورت دوستانه برگزار میشود بی شکستی ایران برابر آسیایی ها به 874 روز رسید.

همه آسیایی ها بازنده به جز ایران
به گزارش "ورزش سه"، ایران در 869 روز گذشته برابر تیم های ملی کره جنوبی(2 برد)،لبنان(2 برد)،قطر(2برد)،تایلند(2برد)،کویت(یک برد)،عراق(یک برد ویک مساوی)،ازبکستان(یک یرد)،بحرین(یک برد)،امارات(یک برد)،ترکمنستان(یک مساوی)،گوام(یک برد)،هندوستان(یک برد) وعمان(یک مساوی) به دست آورده است وجالب این که همه آسیایی ها در این مدت حداقل یک شکست خورده اند تا بر این اساس بالاترین دوره بی شکستی برابر آسیایی ها در اختیار ایران باشد از جمله همین تیم ملی استرالیا که برابر اردن همین امروز 2-0 بازنده شد.

اگر ایران برابر تیم ملی ژاپن هم بی شکست بماند بی شکستی برابر آسیایی ها به 19 بازی متوالی و904 روز خواهد رسید،ایران در روز 21 آبان هم در تهران به مصاف تیم ملی فوتبال کشور ترکمنستان خواهد رفت که قطعا در این بازی هم برابر تیم ملی فوتبال کشور حریف بازنده نخواهد بود واین بی شکستی به 20 بازی رسیده ونزدیک هزار روز خواهد بود.

ایران در دوران حضور کی روش برابر تیم ملی فوتبال عمان 2 بار بازی کرده است ودر این مدت یک مساوی ویک باخت داشته است جالب این که بی شکستی برابر آسیایی ها از همین بازی شکست بار برابر عمان آغاز شد.دیداری که روز اول خرداد ماه سال 1392 در شهر مسقط ودر همین استادیوم سلطان قابوس برگزار شد.

ایران در روزی که برای چهارمین بازی متوالی برابر عمان بدون برد مانده است،توسط جلال حسینی گل مساوی را زد.گلی که در نود وهشتمین بازی ملی جلال حسینی به ثمررسید.

دیدگاه‌ها