کد خبر : 1273590 | 17 مهر 1394 ساعت 10:40 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

عابدینى: به خاطر داماش عارضه قلبی گرفتم

عضو هیئت مدیره داماش گیلان اظهار داشت: برای صعود تیم به لیگ برتر در سال آینده ان شاءالله مشکلی نخواهیم داشت.

عابدینى: به خاطر داماش عارضه قلبی گرفتم
به گزارش "ورزش سه"، امیر عابدینى در جلسه ای با بازیکنان و عوامل کادر فنى داماش شرکت کرد و در آن به بررسى مشکلات این تیم با اعضاى کادرفنى و بازیکنان پرداخت.

در این جلسه امیر عابدینى در ابتدا با سخنانى کوتاه در خصوص هادى نوروزى کاپیتان فقید باشگاه پرسپولیس، یاد و خاطره وى را گرامى داشت.

بنابراین گزارش، در ادامه مدیرعامل مستعفى داماش در خصوص شرایط ابتداى فصل، مذاکراتش با هیات فوتبال براى واگذارى تیم، خریداران متعدد و فرصت هایى که آنان سوزاندند، سخن گفت.

عابدینى با اشاره به عدم تامین بودجه براساس روال طبیعی طی 4 سال گذشته گفت: من از هر جایی که توانستم پول تهیه کرده و به حساب باشگاه ریختم و در کنار آن 820 میلیون تومان نیز طلبکارم.

رییس سابق فدراسیون فوتبال ایرن، به حضور خود از سال 1354 تاکنون در گیلان و سابقه چهل ساله مدیریتش در کشور اشاره کرد و عنوان نمود: طی دو سال اخیر به جرم اینکه با چنگ و دندان این تیم را حفظ کردم، توهین های زیادی شنیدم و البته در این تیم عده زیادی از بازیکنان، کادرفنی و کارمندان باشگاه فداکاری کردند و با همه سختی ها ماندند، چرا که یک هویت در اینجا ساخته شده بود.

امیر عابدینى به تماس مسعود رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اشاره کرد و گفت: ایشان از من خواستند که برای تحویل تیم به شهرداری به رشت بیایم که من نیز پس از خاکسپاری مرحوم هادی نوروزی فورا به رشت آمدم اما متاسفانه هیچ کاری صورت نگرفته بود.

وى در ادامه افزود: در حالیکه دوستان اگر می خواستند این کار انجام شود نیازی به درخواست لایحه از شهردار محترم نداشتند و می توانستند طرح دو فوریتی ارایه کنند، حالا یا نخواستند یا نتوانستند!

عابدینى اظهار داشت: در هر صورت در جلسه ای با حضور جناب رهنما و الماسخاله اعلام کردم که با تسویه بدهی سال قبل تیم را تحویل می دهیم که گفتند لایحه هنوز آماده ارایه به صحن شورا نیست ولی من گفتم اشکالی ندارد ما باز صبوری خواهیم کرد.

عابدینی با بیان اینکه هم اکنون هیچ نقشی در این تیم ندارد و تنها به عنوان یک علاقمند حضور دارد، تصریح کرد: هر چند صبر و تحمل بیش از اندازه به تیم آسیب خواهد زد اما این مدت را نیز صبوری خواهیم کرد تا نگویند عابدینی نمی خواست تیم را تحویل دهد.

وی خطاب به بازیکنان ابراز امیدواری کرد که مشکلات بزودی مرتفع شود، اما تاکید کرد که شما نیز در این میان باید در زمین فوتبال مردانه بجنگید چرا که حق نیست به فوتبال رشت، جوانان پر شور این شهر و جناب جهانپور ظلم شود و شما بازیکنان غیرتمند باید برای همدیگر تلاش کنید و به پتانسیل خود و هم تیمی هایتان باور داشته باشید.

عابدینی بار دیگر به فرصت سوزی هاى ابتدای فصل اشاره کرد و تصریح نمود: برای صعود تیم به لیگ برتر در سال آینده انشااله مشکلی نخواهیم داشت.

وی در خاتمه سخنان خود گفت: بنده را در این استان قبول ندارند اما من بخاطر این تیم گریه کردم و حتی پس از باخت به پرسپولیس در جام حذفی برای اولین بار دچار عارضه قلبی شدم با این حال برای رفع مشکلات تلاش می کنم.

در این جلسه مجید جهانپور سرمربى داماش گیلان ضمن ارایه گزارشی از روند تشکیل تیم و مشکلاتی که طی این مدت با آن درگیر بوده، گفت: اگر قرار باشد کسی برای این مجموعه کاری انجام دهد، قطعا جناب عابدینی است و من انگیزه ایشان را ستایش می کنم.

دیدگاه‌ها