کد خبر : 1273606 | 17 مهر 1394 ساعت 12:12 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی ووشو ایران مقابل چین به پیروزی رسید

تیم ملی ووشو کشورمان در یک دیدار دوستانه برابر ووشوکاران تیم ملی چین صاحب پیروزی شد.

تیم ملی ووشو ایران مقابل چین به پیروزی رسید

به گزارش "ورزش سه" از مهر، تیم ملی ووشو چین که دوشنبه هفته گذشته برای برگزاری تمرین و دیدار دوستانه با تیم ملی کشورمان به تهران سفر کرده بود صبح امروز برابر تیم ملی کشورمان به میدان رفت  دو بر سه بازنده میدان را ترک کرد. 

در این دیدار علی بختیاری در وزن ٦٠- کیلوگرم مقابل "جیالوبوا" قرار گرفت با وجود آنکه مبارزه را خوب آغاز کرده بود در ادامه نتوانست کاری از پیش ببرد و با وجود آرائه مبارزه ای بهتر در راند دوم دو نهایت دو بر صفر بازنده شد. 

"چن خونگ شین" و  جعفر شیرزاد در وزن ٦٥- کیلوگرم به  مصاف هم رفتند . این دیدار با حملات شیرزاد آغاز شد و دو همان دقیقه اول دو بار حریف خود را از سکو بیرون انداخت ولی حریف چینی خیلی زود امتیازات عقب افتاده را جبران کرد و راند اول را به سود خود خاتمه داد.

شیرزاد راند دوم را بهتر مبارزه کرد و پیروز از میدان خارج شد. شیرزاد در راند سوم نیز مبارزه خوب خود را ادامه داد و در نهایت ٢ بر یک مبارزه را به سود خود خاتمه داد."چن خونگ" دومین شکست خود را در بک سال گذشته برابر ایرانیها تجربه می کرد.  این حریف چینی در بازیهای آسیایی در مرحله یک چهارم نهائی به سیفی باخته بود . 

سجاد عباسی  در وزن ٧٥- کیلوگرم برابر "کاو شانگهای" قرار گرفت و حریف چینی که قد بلندتری داشت را در دو راند متوالی شکست داد تا حساب کار تا وزن سوم دو بر یک به سود ایران در تابلو ثبت شود. 

یزدان میرزایی در وزن ٨٠- کیلوگرم به مصاف "شیولوین" رفت . میرزایی مقابل این حریف چینی نمایش خوبی آرائه داد و در هر دو راند اول و دوم را به سود خود خاتمه داد و پیروزی را به نام خود ثبت کرد. با کسب این پیروزی تیم ایران ٣ بر یک پیش افتاد . 

آخرین مبارزه را آرمان بازیاری و " وانگ وون جون " برگزار کردند و نماینده چین پیروز شد تا در نهایت تیم ملی کشورمان ٣ بر ٢ صاحب پیروزی شد.  

فدراسیون ووشو این دیدار را در بهترین شرایط و با استاندارد های بین المللی برگزار کرد. پورغلامی ، آرزومندی ، حس زاده ، خسروی ، نوری ، حیدری ، جهانگیری ، مرادی و فتحی  هم قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند. 

این دیدار مورد توجه و استقبال علاقمندان به ووشو قرار گرفت. مهدی علینژاد رئیس فدراسیون ووشو به همراه رحمانی مدیرکل امور استانهای وزارت ورزش این مسابقات را از نزدیک تماشا کردند.

دو ان از همراهان تیم ملی چین مبارزات نمایندگان کشورمان را به دقت زیر نظر داشته و از نحوه عملکرد نمایندگان کشورمان فیلم تهیه می کردند.

دیدگاه‌ها