کد خبر : 1273613 | 17 مهر 1394 ساعت 12:33 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

پهلوان: قطعاً با جام به ایران بازمی‌گردیم

هافبک تیم فوتبال امید گفت: با هدف قهرمانی به قطر آمده‌ایم و قطعاً با جام به ایران باز خواهیم گشت‌.

پهلوان: قطعاً با جام به ایران بازمی‌گردیم

به گزارش "ورزش سه" از فدراسیون فوتبال، احسان پهلوان در خصوص رقابت‌های غرب آسیا و عملکرد تیم امید ایران گفت: اگرچه در نحوه برگزاری ضعف‌هایی وجود دارد اما مسابقات از سطح کیفی بالایی برخوردار است و تیم‌های حاضر سطح فنی خوبی دارند. تیم ما هم خوشبختانه عملکرد خوب و قابل قبولی داشته و امیدوارم که در دو بازی باقیمانده هم نمایش خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: تیم ما شروع خوبی در مسابقات داشت و در بازی دوم مقابل عربستان فوق العاده ظاهر شد. در آن بازی نمایش فنی تیم امید بی‌نظیر بود و موقعیت‌های زیادی روی دروازه عربستان خلق شد که متاسفانه از دست رفت و نتیجه عادلانه‌ای رقم نخورد. در مجموع تیم ما به لحاظ تاکتیکی به شرایط  ایده‌آل و خوبی رسیده و هماهنگی خوبی به لحاظ فنی و تاکتیکی بوجود آمده است.

پهلوان در خصوص بازی فردا مقابل یمن و شانس قهرمانی تیم امید در رقابت‌های غرب آسیا اظهار داشت: صعود یمن به جمع چهار تیم نشان می‌دهد که حریف دست و پا بسته‌ای نیست و باید با برنامه مقابل آنها بازی کنیم. قطعاً اگر دقت لازم را در زدن ضربات آخر داشته باشیم، مشکلی در بازی فردا نخواهیم داشت و فینالیست می‌شویم. ما با هدف قهرمانی به قطر آمده‌ایم و قطعا با جام به ایران باز خواهیم گشت‌. بدون شک قهرمانی در غرب آسیا به لحاظ روحی و روانی تاثیر مثبتی بر تیم خواهد داشت.

هافبک تیم امید در خصوص محک خوردن این تیم در رقابت‌های غرب آسیا و در پیش بودن مرحله نهایی انتخابی المپیک گفت: با توجه به میزبانی قطر خوشبختانه فرصت خوبی برای شبیه سازی مرحله نهایی انتخابی المپیک بوجود آمد و توانستیم در شرایط خاص آب و هوایی قطر تمرین کنیم و در فاصله کم بازی‌هایی را برگزار کنیم. قطعا کادر فنی و بازیکنان از این تجربه برای بازی‌های انتخابی المپیک استفاده می‌کنند و به لطف خدا با قدرت در بازی‌های مرحله نهایی شرکت می‌کنیم.

دیدگاه‌ها