کد خبر : 1273621 | 17 مهر 1394 ساعت 13:06 | 109.1K بازدید | 0 دیدگاه

معارفه سرمربی جدید لیورپول

کلوپ: من آقای معمولی هستم

یورگن کلوپ، سرمربی جدید لیورپول امروز برای اولین بار به عنوان سرمربی این باشگاه، در کنفرانس خبری شرکت کرد.

کلوپ: من آقای معمولی هستم
به گزارش "ورزش سه"، کلوپ در اولین روز حضورش در باشگاه لیورپول، مقابل خبرنگاران قرار گرفت تا به سوالات آنها پاسخ دهد.

چه چیزی شما را جذب این چالش کرد؟

"اول از همه، باید بگویم که به خاطر انگلیسی ضعیفم متاسفم.در چند روز اخیر متوجه شدم که به کورس بازگشته ام و این بزرگترین افتخار من است که اینجا هستم. بهترین موقع برای حضور در اینجا بود. این بهترین گام برای من بود و اینجا هستم تا به تیم کمک کنم."

آیا می‌توانید لیگ برتر را بدست آورید؟

"این یکی از بزرگترین مشکلات من، اینجا در لیورپول خواهد بود. پنج، شش یا هفت باشگاه می‌توانند قهرمان شوند ولی فقط یک باشگاه است که قهرمان می‌شود و بقیه شکست می‌خورند. باید پیشرفت کنیم. این شروع ماست. این لحظه شاید لحظه خوبی برای یک شروع دوباره است. مهم‌ترین چیز این است که ما باید بازی خودمان را انجام دهیم. باید اعتماد به نفس و اطمینان را در بازیکنان بالا ببریم. خیلی مهم است که بازیکنان، تفاوت را از حالا به بعد حس کنند، اینکه می‌توانند به انتظارات برسند. ما باید از شک به یقین برسیم."


1069409

قصد ندارید اسطوره‌هایی مثل کرگر یا جرارد را به کادر فنی خود اضافه کنید؟

"هنوز برنامه ای در این مورد نداریم."

سنگینی انتظاراتی که از شما در لیورپول می‌رود را چطور کنترل می‌کنید؟

"تاریخ لیورپول را نمی‌توان مثل یک کوله پشتی با 20 کیلوگرم وزن حمل کرد. می‌خواهم اولین قدم را هفته ی بعد ببینم ولی نباید با قبل مقایسه شود. با حضور بازیکنان سریع و قدرتمند، ما پتانسیل بالایی داریم. همه چیز اینجاست. باید یک راه جدید شروع کنیم. این یک لحظه ی عالی است، همه چیز فرق کرده است. ما فوتبالی خیلی احساسی به نمایش می‌گذاریم که در آنفیلد اهمیت زیادی دارد. مطمئنا زمان شروع دوباره فرا رسیده است."

مورینیو در ابتدای حضورش لقب آقای خاص را برای خودش انتخاب کرد. شما قصد انتخاب لقبی برای خود ندارید؟

"من یک آدم کاملا معمولی هستم. من آقای معمولی هستم. امیدوارم اینجا از کارم لذت ببرم. همه به من چیز‌هایی درباره رسانه‌های انگلیسی گفته اند بنابراین شما باید نشان دهید که آنها دروغ می‌گفتند."


1069408

دوران استراحتتان چطور سپری شد؟

" تعطیلاتی معمولی داشتم. بیشتر دوران زندگی ام، پول رفتن به تعطیلات را نداشتم و حالا وقتش را ندارم. تنیس بازی کردم، با خانواده ام وقت گذراندم و در سر تا سر جهان فوتبال تماشا کردم."

هواداران لیورپول انتظار چه نوع فوتبالی داشته باشند؟

"احساسی، سریع. خواهید دید. دوست دارم هر آنچه فوتبال را برای من جذاب می‌کند را در داخل زمین ببینم. در این دوره باید امتیاز بگیریم. این جمله را در مصاحبه ام نیز گفتم، فوتبال تخت گازی. فوتبالی تخت گازی ارائه خواهیم کرد."


کمی رویاپرداز نیستید؟

امروز صبح از خواب بیدار شدم و مربی لیورپول بودم. من یک مربی معمولی فوتبال هستم و می‌خواهم با بازیکنانم کار کنم. این اتفاق یک اتفاق دیوانه کننده بوده است. وقتی دورتموند را ترک کردم، آخرین جمله ام این بود این که ''''مهم نیست مردم در هنگام ورود شما چه فکر می‌کنند، مهم ذهنیت آنها از شما در هنگام جداییتان است.

"من یک انسان معمولی و اهل بلک فارست هستم. خودم را با نابغه‌هایی که در تاریخ لیورپول، مربی این باشگاه بوده اند مقایسه نمی‌کنم. وظیفه ی من نیست که به این موارد فکر کنم. هیچکدام از این مربیان بزرگ در اولین کنفرانس خبریشان نگفته اند که "می‌خواهم اسطوره شوم".

1069407


دیدگاه‌ها