کد خبر : 1273623 | 17 مهر 1394 ساعت 13:12 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو به جمع کادرفنی یاران هادی پیوست

برانکو ایوانکوویچ نیز آمادگی خود را برای حضور روی نیمکت تیم یاران هادی اعلام کرد.

برانکو به جمع کادرفنی یاران هادی پیوست
به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پرسپولیس اعلام آمادگی خود را برای حضور روی نیمکت تیم یاران هادی در کنار علی دایی، علی پروین و احمدرضا عابدازاده اعلام کرد.

این دیدار که قرار است به مناسبت یادبود این کاپیتان فقید روز دوشنبه در ورزشگاه دستگردی برگزار شود دو تیم در قالب تیم های یاران هادی و هنرمندان به میدان خواهند رفت.

سپهر حیدری که کارهای هماهنگی و اجرایی این دیدار را برعهده دارد از حضور احتمالی وحید هاشمیان و مهدی مهدوی کیا نیز در کنار دیگر ستاره ها خبر داد و گفت: وحید هاشمیان اعلام کرده در صورتی که موفق به تهیه بلیط شود در این بازی حاضر خواهد شد و مهدی مهدوی کیا نیز اعلام آمادگی کرده است. مازیار زارع و پژمان نوری نیز احتمالا در این بازی در کنار ما خواهند بود و رحمان احمدی نیز از مسوولان سپاهان برای حضور در این بازی اجازه گرفته است. رحمان رضایی نیز برای حضور در این بازی اعلام آمادگی کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به استقبالی که از این بازی صورت گرفته احتمالا محل بازی را تغییر دهیم اما فعلا همان استادیوم دستگردی مدنظرمان است و در صورت تغییر آن را اعلام خواهیم کرد.

حیدری در پایان گفت: تمام برنامه های مدنظر در این بازی با هماهنگی خانواده هادی نوروزی صورت گرفته و خوشحالیم در کنار این عزیزان روز فوق العاده ای برای خانواده فوتبال و شادی روح هادی نوروزی انجام دهیم و به حمایت تک تک عزیزان نیاز داریم.

دیدگاه‌ها