کد خبر : 1273624 | 17 مهر 1394 ساعت 13:21 | 254.7K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش مهاجم ایرانی در بازی دوستانه

کامبیاسو گلزنی انصاریفرد را تماشا کرد

انصاریفرد موفق شد در بازی دوستانه تیمش برابر المپیاکوس دو گل به ثمر برساند و نوید از روزهای خوبش بدهد.

کامبیاسو گلزنی انصاریفرد را تماشا کرد
به گزارش "ورزش سه"، تیم پانیونیوس موفق شد با نتیجه 4 بر دو برابر المپیاکوس به برتری دست یابد که مهاجم ایرانی این تیم روز فوق العاده ای را پشت سر گذاشت و با دو گل و یک پاس گل نقش ویژه ای در برتری تیمش در این بازی دوستانه برابر یکی از قدرت های لیگ برتر یونان داشت.

انصاریفرد که هفته گذشته با گلزنی در دیدار تیمش به نظر می رسد موتور گلزنی اش در اروپا روشن شده باشد در این بازی عملکرد فوق العاده ای داشت و توانست یک تنه تیمش را برابر المپیاکوس در این بازی دوستانه به پیروزی برساند. در ترکیب تیم المپیاکوس که در حال حاضر جزو مدعیان اصلی لیگ برتر یونان محسوب می شود کامبیاسو، ستاره سابق اینتر و آرژانتین حضور داشت.

المپیاکوس که هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا موفق شده بود آرسنال را در لندن شکست دهد در روزی که انصاریفرد به مهره مهارنشدنی پانیونیوس تبدیل شده بود مقهور او شدند.

انصاریفرد در این دیدار تا دقیقه 78 در زمین حضور داشت و بعد از تعویض نیز مورد حمایت و تشویق 3 هزار هوادار تیمش قرار گرفت و در پایان بازی عنوان برترین بازیکن زمین را نیز دریافت کرد.

دو گل دیگر تیم پانانیونیوس را چالکیاداکیس و ویجیالمپا به ثمر رساند.

همچنین ماسوراس، هافبک پانیونیوس با سه پاس گل از چهره های درخشان این تیم در این بازی دوستانه و تدارکاتی بود که دو تیم در فیفادی برای آمادگی بیشتر خود در نظر گرفته بودند.

دیدگاه‌ها