کد خبر : 1273629 | 17 مهر 1394 ساعت 13:42 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

کشتی فرنگی نظامیان جهان

گرایی طلایی شد، حاجی‌پور و صالحی‌زاده برنزی

یک مدال طلا و دو مدال برنز کارنامه فرنگی‌کاران کشورمان در روز اول رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک نظامیان جهان بود.

گرایی طلایی شد، حاجی‌پور و صالحی‌زاده برنزی

به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، امروز در نخستین روز از ر‌قا‌بت‌های کشتی فرنگی قهرمانی المپیک نظامیان جهان در وزن 71 کیلوگرم محمدعلی گرایی ابتدا 4 بر صفر یاداک از هند را برد، سپس الکسانیان از ارمنستان را 3 بر یک از پیش‌رو برداشت. وی در ادامه و در مرحله نیمه‌نهایی حریف خود از مصر را 4 بر یک شکست داد و راهی دیدار فینال شد.گرایی در فینال جئونگ جون لی از کره جنوبی را با نتیجه 3 بر یک شکست داد و مدال طلا را کسب کرد.

محسن حاجی‌پور دیگر فرنگی‌کار وزن 59 کیلوگرم ایران در نخستین مصاف رومان لی از برزیل را 4 بر صفر شکست داد اما در دیدار بعد مقابل حریف مصری نتیجه‌ را با حساب 3 بر یک واگذار کرد و با توجه به صعود حریفش به فینال، راهی مرحله شانس مجدد شد. وی در این مرحله حریف لبنانی خود را 4 بر صفر از پیش‌رو برداشت و باید برای کسب مدال برنز مقابل کیالاکو از روسیه قرار گرفت و این حریف را 4 بر صفر شکست داد و به مدال برنز رسید.

همچنین سید مصطفی صالحی‌زاده در وزن 98 کیلوگرم ابتدا ایوب‌اف از آذربایجان را 4 بر صفر شکست داد و سپس مقابل ویلیامز آمریکا 3 بر یک به پیروزی دست یافت اما در مرحله نیمه‌نهایی مقابل مل نیکوف از روسیه 3 بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده‌بندی شد تا برای کسب مدال برنز به روی تشک برود. صالحی زاده در دیدار رده‌بندی به مصاف داورجیانگ از چین قرار گرفت و حریفش را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد و به مدال برنز رسید.

در وزن 80 کیلوگرم میلاد خسروی در نخستین مصاف 3 بر یک از حریف مصری خود شکست خورد و از دور ر‌قا‌بت‌ها کنار رفت.

دیدگاه‌ها