کد خبر : 1273632 | 17 مهر 1394 ساعت 14:09 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: مسی و رونالدو را در تیمم لازم ندارم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول عنوان کرد که از تیمی که در اختیار دارد، راضی است و نیازی به خرید بازیکنانی مثل مسی و رونالدو ندارد.

کلوپ: مسی و رونالدو را در تیمم لازم ندارم
به گزارش "ورزش سه"، کلوپ روز گذشته به عنوان جایگزین برندن راجرز در آنفیلد معرفی شد . عملکرد ضعیف راجرز و کسب تنها 3 پیروزی از 8 بازی، علاوه بر عملکرد ضعیف او در فصل گذشته باعث شد تا مسئولین لیورپول چنین تصمیمی بگیرند. حال کلوپ عنوان کرد که از بازیکنانی که در اختیار دارد راضی است و قصد خرید ستاره‌هایی مثل مسی و رونالدو را ندارد.

او گفت:" حالا باید کارمان را شروع کنیم. من رویایی نیستم و بازیکنانی مثل کریستیانو و لیونل را نمی‌خواهم. ترکیبی که در اختیارم قرار خواهند داد کاملا مطلوب من است. تصمیمی برای خرید این بازیکنان گرفته شده و حالا کارمان را شروع خواهیم کرد."

کلوپ سپس به باشگاه درباره خرید و فروش بازیکنان هشدار داد و گفت:" نمی‌خواهم پولی را خرج کنم که باشگاه ندارد یا بازیکنی را حفظ کنم که نمی‌خواهد بماند. باید تمام طول روز را با این بازیکنان کار کنم. هیچکس بازیکنی که من می‌خواهم بماند را نمی‌فروشد، حتی با یک پیشنهاد خوب. هیچکس بدون تایید من، بازیکنی را نخواهد فروخت. همه چیز مرتب است و چیز دیگری نمی‌خواهم."

دیدگاه‌ها