کد خبر : 1273634 | 17 مهر 1394 ساعت 14:16 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ آدیداس برای فدراسییون فوتبال

600 – 700 هزار دلار بدهید لباس ببرید

بعد از اعتراضات ملی پوشان به خصوص کی روش به کیفیت لباس های تیم ملی فدراسیون فوتبال باب مذاکره را با چند برند مطرح آغاز کرده است.

600 – 700 هزار دلار بدهید لباس ببرید
به گزارش"ورزش سه" این مذاکره چند ماهی است آغاز شده اما دور از ذهن است نتیجه مثبتی به همراه داشته باشد. یکی از شرکت هایی که فدراسیون فوتبال البته کمیته بازاریابی با آن وارد مذاکره شد شرکت آدیداس بود اما این شرکت بعد از دریافت لیست از فدراسیون فوتبال طلب 600 تا 700 هزار دلار پول کرد! چیزی نزدیک به حدود 2 میلیارد تومان. البته قیمت واقعی نیاز تیم های ملی در رده های سنی مختلف و در بخش آقایان و خانم ها بیش از دو میلیون دلار بود اما شرکت آدیداس در پاسخ به درخواست ها اعلام کرده این نیاز را تنها با دریافت 600 تا 700 هزار دلار برآورده خواهد کرد اما فدراسیون فوتبال این مذاکره را بایکوت کرد و اعلام کرد نمی تواند دو میلیارد تومان در سال بابت لباس پول بدهد چون مشکل مالی دارد.

دوباره آل اشپورت می پوشیم
به نظر می رسد دوباره آل اشپورت خواهیم پوشید. البته تیم ملی در بازی با عمان هم آل اشپورت پوشید. یکی از اعضای کمیته بازاریابی در این باره به "ورزش سه" گفت: مذاکره در این باره ادامه دارد و از آنجایی که آل اشپورت بابت تامین نیازهای تیم ملی پولی از فدراسیون فوتبال نمی گیرد این قرارداد به زودی منعقد خواهد شد.

این عضو کمیته بازرایابی فدراسیون فوتبال که تمایلی به افشای نام خود نداشت، ادامه داد: قرارداد جدید تا پایان جام جهانی 2018 خواهد بود و این قرارداد به زودی بسته خواهد شد. البته بعد از انتقادات گسترده ای که از کیفیت شرکت آل اشپورت شد این شرکت برای عقد قرارداد سرد شد اما بعد از تمایل دوباره فدراسیون فوتبال برای عقد قرارداد همه چیز به خوبی پیش رفت تا اینکه به زودی مباحثی در زمینه پول گرفتن کی روش از شرکت آل اشپورت به میان آمد. با این حال این قرارداد به زودی بسته خواهد شد.

آیا کی روش از آل اشپورت پول گرفته است؟
عضو کمیتته بازاریابی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال گفت: کی روش یا مدیر شرکت آل اشپورت باید به این سوال پاسخ دهد اما اگر پولی هم رد و بدل شده باشد با توافق طرفین بوده و این مسئله حقوقی ندارد که کمیته اخلاق به آن پرداخته است. در قراردادی که پشتر بین طرفین منعقد شده بود قرار بوده که تیم ملی در بازی های دوستانه، تمرینات و بازی های رسمی و هم چنین کنفرانس های خبری پیراهن آل اشپورت را بپوشد اما کی روش این کار را نمی کرد. اینکه به خاطر اعتراض به کیفیت لباس ها بوده یا اینکه برای پوشیدن لباس ها پول می خواسته نمی شود به صراحت به روی یکی از آنها صحه گذاشت اما اگر در ادامه کی روش به خاطر پول گرفتن از آل اشپورت لباس های این شرکت را برتن کرده جای اشکال نیست. به هر صورت کی روش یک برند است و شاید اگر الان در خارج از کشور مربیگری می کرد اسپانسرهای زیادی به سراغ او می آمدند و از سویی اگر شرکت آل اشپورت هم به کی روش پول داده باشد با توافق این پول را داده است نه با زور. فدراسیون فوتبال هم نمی تواند وارد ماجرا شود چون این یک توافق دو طرفه بوده است و خیلی دور از ذهن نیست...

این آل اشپورت و آن آل اشپورت
خیلی ها می گویند این آل اشپورتی که تیم ملی می پوشد اصل نیست! تیم ستارگان جهان هم در بازی با ستارگان ایران پیراهن آل اشپورت پوشیده بود اما مشخص بود کیفیت پیراهنی که ستارگان جهان پوشیده بودند به مراتب بهتر بود ...

شاید بد نیست بدانید با همه لباس هایی که در اختیار تیم ملی قرار می گیرد فدراسیون فوتبال با محدودیت هایی مواجه است بطوریکه در پایان برخی از بازی های تیم های ملی در رده های سنی مختلف و در بخش آقایان و خانم ها خواسته می شود که لباس ها را تحویل فدراسیون فوتبال دهند تا شسته شود و در اردوی بعدی در اختیارشان قرار گیرد. حتی گاها به خاطر کمبودها از ملی پپوشان خواسته می شود در پایان بازی لباس خود را با تیم حریف عوض نکنند.

این اتفاقات فقط در تیم های ملی پایه نمی افتد و در تیم کی روش هم این اتفاق را شاهد هستیم.
عضو کمیته بازار یابی فدراسیون فوتبال در پاسخ به کیفیت لباس ها گفت: شاید این لباس ها درجه یک شرکت آل اشپورت نباشد و در چین تولید گردد.

دیدگاه‌ها