کد خبر : 1273656 | 17 مهر 1394 ساعت 14:47 | 52.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با آ اس

بکام: رونالدو بی نظیر اما رائول برای من خداست

دیوید بکام در مصاحبه خود با آ اس، ضمن تمجید از کریستیانو رونالدو و رکوردشکنی او در رئال، از رائول گونزالس به عنوان خدای فوتبال یاد کرد.

بکام: رونالدو بی نظیر اما رائول برای من خداست
به گزارش "ورزش سه"، بکام بین سال های 2003 تا 2007 برای رئال مادرید بازی می کرد و با این تیم موفق به فتح یک لالیگا شد. او سپس این تیم را به مقصد لوس آنجلس گلکسی ترک کرد.

بکام در مصاحبه با آ اس، در مورد رکوردشکنی رونالدو و تبدیل شدن او به عنوان برترین گلزن تاریخ رئال پس از تنها 6 سال حضور در این تیم، گفت:" کیفیت رونالدو باورنکردنی است. او در مدت زمان بسیار سریعی توانست رکورد گلزنی رائول را بشکند. به عنوان هوادار رئال، دیدن بازیکنی چون رونالدو در تیم محبوبم، یک اتفاق خوشایند است. رونالدو بازیکن بی نظیری است اما برای من، رائول مثل خداست."

بکام در مورد مشکلات بنیتس در دو ماه اول حضورش در رئال با بازیکنانی چون رونالدو، بنزما و راموس گفت:" بنیتس مربی باتجریه ای است و کارش را خوب انجام می دهد. در هر صورت هر چقدر یک باشگاه بزرگتر باشد، مشکلاتش نیز به همان نسبت بیشتر خواهد بود و این مساله عجیبی نیست."

اسطوره انگلیسی فوتبال در مورد مقایسه رئال مادرید زمان خودش با تیم فعلی گفت:" این مقایسه چندان درست نیست. رئال مادرید من رویایی بود اما این رئال هم تیم فوق العاده خوبی است."

دیدگاه‌ها