کد خبر : 1273659 | 17 مهر 1394 ساعت 16:48 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

ژاوی: بارسلونا فقط بدشانسی آورده است

ژاوی هرناندز، کاپیتان سابق بارسلونا، با اینکه هم اکنون برای السد قطر بازی می کند و از لیگ اسپانیا به دور است اما همچنان بازی های بارسا را به دقت زیر نظر دارد.

ژاوی: بارسلونا فقط بدشانسی آورده است
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با 5 برد و دو باخت، ضعیف ترین شروع خود از فصل 2004-2005 را تجربه می کند. این تیم پس از باخت 2-1 در زمین سویا، به رده چهارم جدول سقوط کرد؛ ضمن اینکه مسی را نیز به دلیل مصدومیت، حداقل تا 40 روز دیگر در اختیار نخواهد داشت.

ژاوی در همین رابطه گفت:" وضعیت کمی پیچیده شده است اما سال گذشته نیز چنین شرایطی را تجربه کردیم. همه از بارسا انتقاد می کردند اما در نهایت سه گانه را فتح کردیم. فوتبال همین است و با این حجم از رسانه های دیداری و شنیداری، همه چیز در لحظه سپری می شود.

وقتی بارسا و رئال در دیداری پیروز نمی شوند، بلافاصله زنگ های خطر برایشان به صدا در می آید و انتقادات شروع می شود. این یک مساله طبیعی است که تعجبی هم برای من ندارد. معتقدم که باید به بارسلونا و انریکه زمان داد. هنوز برای قضاوت زود است. به نظر من، بارسا تیم بسیار خوبی دارد و اگر خوب نتیجه نگرفته، تنها به دلیل بدشانسی بوده است."

ژاوی در بخش دیگری از مصاحبه خود، از هواداران رئال مادرید به عنوان تنها کسانی که بر علیه پیکه در ورزشگاه ها سوت می زنند یاد کرد.

دیدگاه‌ها