کد خبر : 1273665 | 17 مهر 1394 ساعت 15:56 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

پاشازاده حرف دبیر کل را تکرار کرد

با اینکه تیم مهدی پاشازاده در هفته اول لیگ 2 در برابر تیم ماهان شوشتر با یک گل پیروز شد با برخی از تماشاگران تیمش درگیری لفظی پیدا کرد و در مورد داوری بازی هم ادعای دبیر کل را تکرار کرد!

پاشازاده حرف دبیر کل را تکرار کرد
به "گزارش ورزش سه" و به نقل از برنامه رادیویی پسین ورزش مهدی پاشازاده سرمربی پارس جم از اتفاقات رخ داده در اولین بازی تیمش حرف زد. او در این باره گفت: بازی شرایط خاص خود را داشت، تیم ما 100 درصد آماده نبود و از استاندارد های لازم به دور بودیم. هیچ شناختی از حریف خوزستانی نداشتیم و بر اساس شنیده ها مقابل حریف قرار گرفتیم.

سرمربی پارس جم ادامه داد: معمولا بعد از بازی به داوری ها اعتراضی ندارم، اما متاسفانه داوری های ما یا آماتور است یا به قول آقای اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال مهندسی شده! عرف این است در خانه موقعیت های پنجاه پنجاه را به سود میزبان سوت می زنند اما داور بازی ما به سود مهمان سوت می زد.
وی از اتفاقات پیش امده در بازی تیمش گلایه کرد و گفت:اصلا قرار نبود من در لیگ دو مربیگری کنم، حتی سه ماه پیش هم که دوستان پارس پیشنهاد دادند من رد کردم. متاسفانه اینجا فرهنگ عجیبی و غریبی حاکم است، شاید نمی دانند چه کسی برای مربی گری به اینجا آمده و چه سابقه ای دارد! من اجازه نمی دهم هیچ کس در کارم دخالت کند و قرار نیست مثل گذشته عده ای بگویند چرا فلانی بازی می کند چرا دیگری بازی نمی کند! متاسفانه عده ای تماشاگر نما روی اعصاب مربی و بازیکنان راه رفتند. با این شرایط کار کردن من شاید به صلاح نباشد.

دیدگاه‌ها