کد خبر : 1273678 | 17 مهر 1394 ساعت 15:28 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با LA DIEZ

بنگستون: خداراشکر که فیکس پرسپولیس هستم

جری بنگستون، مهاجم هندوراسی پرسپولیس، این روزها در اردوی تیم ملی کشورش برای حضور در دو بازی دوستانه به سر می برد.

بنگستون: خداراشکر که فیکس پرسپولیس هستم
به گزارش "ورزش سه"، بنگستون که در اولین بازی دوستانه هندوراس برابر گواتمالا، زننده یک گل بود، سه روز دیگر نیز مقابل آفریقای جنوبی قرار خواهد گرفت. او پیش از بازی با گواتمالا، در مصاحبه با " LA DIEZ" گفت:" از اینکه بار دیگر در کشورم هستم تا برای تیم ملی بازی کنم خوشحالم. انگیزه های بالایی برای حضور دوباره در بازی های ملی دارم. همه هدفم درخشش در این دو بازی است. خیلی مهم است که این دو بازی را جدی بگیریم؛ چون آخرین بازی های دوستانه پیش از شروع رقابت های مقدماتی جام جهانی هستند. پیش از اغاز بازی های رسمی، باید به مرز آمادگی و هماهنگی کامل برسیم."

بنگستون در مورد وضعیتش در تیم فوتبال پرسپولیس گفت:" خدا را شکر که در حال حاضر بازیکن ثابت پرسپولیس هستم. این مساله برای من بسیار مهم بود؛ چون به من کمک می کند زودتر به ریتم سابقم بازگردم. مربی تیم ملی نیز به من گفت که اگر حضور متناوبی در ترکیب ثابت تیم باشگاهی ام داشته باشم، شانسم  برای حضور در ترکیب ثابت تیم ملی بالاتر خواهد رفت.

روزهای ابتدایی حضورم در ایران سخت بود؛ چون شناخت خوبی از باشگاه و هم تیمی هایم نداشتم اما حالا که با محیط، خودم را وفق داده و با هم تیمی ها و نیز ایده های تاکتیکی مربی، بیشتر آشنا شده ام، همه چیز در حال بهتر شدن است. از این مساله خوشحال و راضی هستم. حالا می دانم که پرسپولیس چگونه بازی می کند و مربی چه توقعی از من دارد."

دیدگاه‌ها