کد خبر : 1273684 | 17 مهر 1394 ساعت 16:48 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

تبریزی: تیکی‌تاکا به ذوب‌آهن روحیه می‌دهد

هافبک هجومی ذوب‌آهن اصفهان می‌گوید تمام تلاششان را می‌کنند تا این تیم همانند فصل قبل موفق و یکی از مدعیان اصلی برای قهرمانی باشد.

تبریزی: تیکی‌تاکا به ذوب‌آهن روحیه می‌دهد
به گزارش "ورزش سه"، مرتضی تبریزی درباره شرایط خودش و ذوب‌آهن گفت‌وگویی انجام داد.

بازیمان با نفت گره خورد
تمرینات خوبی را انجام می‌دهیم امیدوارم بتوانیم بعد از تعطیلات برد بیاوریم، شرایطمان خوب شده است. ای کاش در آخرین بازی قبل از تعطیلات یعنی دیدار با نفت تهران پیروز می‌شدیم ولی نمی‌دانم چرا آن بازی به کل گره خورده بود. ما کار خودمان را کردیم و داشتیم فشار می‌آوردیم و دنبال گلزنی و پیروزی بودیم که متاسفانه نشد.

برای اولین‌بار وقفه به نفعمان شد
من فکر می‌کنم این سری وقفه به نفع ما باشد. زیرا یکی از بازیکنان موثرمان یعنی قاسم حدادی‌فر رسیده و کاملا آماده است و همین‌طور کاوه رضایی. من فکر می‌کنم برای اولین‌بار وقفه به نفع‌مان شد.

ای کاش مهرداد مصدوم نمی‌شد
متاسفانه مهرداد قنبری را به دلیل مصدومیت تا پایان فصل در اختیار نداریم. ای کاش حالا که حدادی‌فر رسیده مهرداد هم مصدوم نمی‌شد تا تیممان تکمیل باشد. امیدوارم بقیه بتوانند جایش را پر کنند تا در ادامه بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

می‌خواهم در تمام پست‌ها مفید باشم
خودم هم دقیقا نمی‌توانم بگویم در چه پستی بازی می‌کنم. در 3، 4 پست به من بازی می‌دهند من هم تلاشم را می‌کنم در تمام نقاط زمین مفید باشم. خدا را شکر پتانسیل گلزنی هم دارم و دوست دارم گل‌های زیادی برای تیمم بزنم.

صحبت از تیکی تاکا به ما روحیه می‌دهد
در این چند بازی که قاسم حدادی‌فر را نداشتیم انگار تیم‌مان یک چیز کم داشت و در این گیر و دار دماغ کاوه نیز شکست و کلا چند بازی تیم تکمیل نبود. خدا را شکر هر دوی آنها رسیدند. در اینکه قاسم حدادی‌فر بازیکن بزرگی هست، شکی نیست ولی در تیکی تاکای ذوب‌آهن همه بازیکنان نقش دارند ولی بی‌شک حدادی‌فر از بهترین پاسورهای ایران و تاثیرگذارترین بازیکنان است. در ضمن وقتی صحبت از تیکی تاکا از طرف کارشناسان و تماشاگران و سایرین به میان می‌آید ما روحیه می‌گیریم و واقعا این امر خوب است.

مثل بقیه چراغ خاموش حرکت می‌کنیم
امسال سال سخت‌تری نسبت به فصل پیش داریم زیرا هم در آسیا حضور داریم و هم به دلیل اینکه در لیگ چهاردهم قهرمان جام حذفی شده‌ایم، انتظارات از ما بالا رفته. امسال بیشتر به دنبال این هستیم که در لیگ برتر قهرمان شویم. البته این بدان معنا نیست که برای قهرمانی در جام حذفی تلاشی نمی‌کنیم تا بدین جای کار هیچ تیمی خودش را در حد و اندازه‌های قهرمانی نشان نداده. همه چراغ خاموش عمل می‌کنند صددرصد یکی از آن تیم‌ها ما هستیم که چراغ خاموش حرکت می‌کنیم. همه دارند تلاش می‌کنند مدعی باشند و واقعا از الان نمی‌توان گفت که شانس فلان تیم برای قهرمانی بیشتر است. ما باید هر چه زودتر خودمان را به صدرجدول برسانیم.

نشان داده‌ایم تیم‌های اصفهانی مدعی هستند
وقتی دو تیم اصفهانی فصل گذشته 2 جام را به اصفهان می‌آورند، این یعنی توانایی‌های بالای دارند و ساختار باشگاه‌هایشان خوب است و همانطور هم که می‌بینید ما و سپاهان مدعی هستیم.

در ذوب‌آهن خوب باشد به تیم ملی هم می‌رسم
به نظرم بازیکنانی که به تیم ملی دعوت شدند، شایسته پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند. من هم سعی و تلاشم را می‌کنم تا در اردوهای بعدی دعوت شوم. می خواهم بهتر کار کنم تا اول از همه برای تیمم مفید باشم. اگر در ذوب‌آهن خوب کار کنم، قطعا به تیم ملی هم می‌رسم.

برد سایپا برای قهرمانی لازم است
در هفته هشتم به مصاف سایپا می‌رویم آنها امسال بازیکنان بزرگی مثل نکونام، نوروزی و غیره را جذب کرده‌اند و مربی خوب و با دانشی به اسم آقای جلالی دارند ولی صددرصد برای 3 امتیاز گام برمی‌داریم. امیدوارم با امتیاز برگردیم زیرا برای قهرمانی‌مان لازم است.

دیدگاه‌ها