کد خبر : 1273689 | 17 مهر 1394 ساعت 17:02 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی در حفظ توپ مشکل دارد

مرفاوی: عمان خیلی بهتر از ما بود

سرمربی اسبق استقلال اعتقاد دارد که عمان بسیار بهتر از تیم ملی بازی کرد.

مرفاوی: عمان خیلی بهتر از ما بود
صمد مرفاوی به "ورزش سه" گفت اگر تیم ملی می‌خواهد به جام‌جهانی برود، باید در مراحل بعدی بسیار بهتر از این بازی کند.

عمان بسیار بهتر از ما بود
از نظر فنی عملکرد ما اصلا خوب نبود. عمان بهتر از ما بود، خیلی هم بهتر. آنها به خوبی در زمین حفظ توپ می‌کردند و بازی هجومی‌شان باعث شد که ما نتوانیم کارهای تاکتیکی‌مان را در زمین انجام دهیم. البته حسن این بازی نتیجه آن بود که ما نباختیم و صدرنشینی را حفظ کردیم.

تیم‌های دیگر بیکار نیستند
شاید ما تیم اول آسیا باشیم اما تیم‌های دیگر هم بیکار ننشسته‌اند که ما آنها را خیلی راحت شکست دهیم. آنها هم برنامه‌ریزی کرده‌اند، بازی‌ای که عمان جلوی ایران انجام داد نشان می‌داد که آنها در تمام این سال‌ها روی فوتبالشان برنامه‌ریزی کرده‌اند. عمانی‌ها یک مربی خارجی با کارنامه خیلی خوب گرفته‌اند که شما دیدید شرایط فوتبالشان نسبت به سال‌های گذشته خیلی بهتر شده است .

اردوی امارات
من فکر می‌کنم اینکه می‌گویند هوای عمان گرم بود، حرف درستی نیست چون تیم ملی یک هفته زودتر در امارات اردو زده بود و به هر حال با شرایط آن آب‌وهوا آشنایی داشت. البته کادرفنی باید بگوید که آیا این اردو خوب بوده است یا نه.

بهترین تیم آسیا
من نمی‌خواهم بگویم که حق ما هست که بهترین تیم آسیا باشیم یا نه. به هر حال این رنکینگ ای‌اف‌سی است اما من فکر می‌کنم در مراحل بعدی باید بسیار بهتر از این کار کنیم چون با سبک فوتبالی که جلوی عمان انجام دادیم در مراحل بعدی به مشکل برخواهیم خورد.

مشکلات تیم ملی
من دوست ندارم در مورد مشکلات تیم ملی چون سرمربی تیم ملی ممکن است سرمربی تیم‌ملی این موضوع را دخالت در کار کادرفنی بداند بخصوص که ما ایرانی هستیم و حساسیت‌هایی در این‌باره وجود دارد. با این حال فکر می‌کنم تیم ملی در حفظ توپ مشکل دارد و شما دیدید که ما در بازی عمان مالکیت توپ و زمین را در اختیار بگیریم.

دیدگاه‌ها