کد خبر : 1273692 | 17 مهر 1394 ساعت 18:10 | 49.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش موندو دپورتیوو

بارسلونا در صدد جذب یک هنریک لارسن جدید

بارسلونا قصد دارد هرطور که شده، در فصل نقل و انتقالات زمستانی که از 12 دی ماه آغاز خواهد شد، یک مهره تهاجمی جدید را به خدمت بگیرد.

بارسلونا در صدد جذب یک هنریک لارسن جدید
به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی پدرو از بارسا و پیوستنش به چلسی و نیز مصدومیت شدید رافینیا که منجر به از دست رفت کل فصل برای وی شد، مدیران بارسا بر این شده اند که در بازار زمستانی، اقدام به خرید بازیکن در فاز تهاجمی خود کنند.

گزینه اول لوئیس انریکه، سرمربی براسا برای تقویت خط حمله تیمش، نولیتو، بال تهاجمی باشگاه سلتاست اما بارسایی ها خیلی خوب می دانند که جدا کردن این مهره باارزش از سلتا در نیم فصل، تا چه اندازه دشوار است و به همین دلیل در پی یافتن پلان B برای این بازیکن هستند.

طبق ادعای موندو دپورتیوو، بارسلونا ممکن است علی رغم میل باطنی لوئیس انریکه، به سمت جذب یک مهاجم بالای 30 سال سوق داده شود.همان اتفاقی که سال 2004 رخ داد و بارسا هنریک لارسن، مهاجم 33 ساله سلتیک را به خدمت گرفت. بازیکنی که برای این تیم بسیار موثر کار کرد؛ بطوریکه دو سال بعد در فینال لیگ قهرمانان برابر آرسنال، دو پاس گل به اتوئو و بلتی داد.

به همین منظور، بارسا در حال بررسی شرایط مهاجمانی چون دروگبا، کلوزه، درک کوئیت، پیزارو، ریکاردو الیویرا، فرد، ماریو گومز، سرجیو گارسیا، لاوتزی و حتی داوید ویاست. به ادعای موندو دپورتیوو، جذب لاوتزی 30 ساله که تا ژوئن 2016 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و در این تیم کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، بیشتر از سایر گزینه هاست. ضمن اینکه لاوتزی، دوستی دیرینه ای با لیونل مسی نیز دارد.

دیدگاه‌ها