کد خبر : 1273700 | 17 مهر 1394 ساعت 17:45 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده در ادامه هم پرقدرت ظاهر می شود

احمدی: برابر استقلال دست و پا بسته نیستیم

هافبک سرخپوشان پدیده امیدوار است تیمش در ادامه فصل هم موفق شود باانگیزه برابر حریفان ظاهر شود.

احمدی: برابر استقلال دست و پا بسته نیستیم
به گزارش "ورزش سه"، کریم احمدی، هافبک پدیده مشهد که در این فصل موفق شده در ترکیب تیم رضا مهاجری بازی های خوبی از خود به نمایش بگذارد امیدوار است بعد از تعطیلات لیگ هم به روند خوب شان ادامه دهند و نتایجی در خور پدیده کسب کنند.

او در گفتگو با "ورزش سه"، درباره شرایط تیمش گفت: بعد از چند روز تعطیلی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و کاملا آماده آغاز مسابقات هستیم. مطمئنا جدال سختی در آغاز لیگ خواهیم داشت و به دنبال این هستیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

احمدی درباره دیدارشان با استقلال در هفته هشتم لیگ برتر گفت: مسلما بازی با استقلال انگیزه های مضاعفی بین بازیکنان ایجاد کرده تا حتی بیشتر از توان خود در زمین تلاش کنند. پدیده مطمئنا برابر استقلال دست و پا بسته نخواهد بود و تلاش می کنیم امتیازی از مشهد خارج نشود و با این انگیزه بزرگ تمرینات را تا روز بازی دنبال می کنیم.

وی ادامه داد: درست است که استقلال صدر جدول را تا این هفته از آن خود کرده اما ما نیز با پتانسیلی که در اختیار داشته ایم نتایج خوبی کسب کردیم و هواداران پدیده را در این دیدار سربلند خواهیم کرد و امیدواریم حمایت ها همچون گذشته ادامه یابد و نتیجه در خور شان کسب کنیم.

هافبک پدیده ای ها در پایان گفت: وقتی لیگ آغاز شد خیلی ها تصور این را داشتند که با توجه به مشکلات موجود نتوانیم نتیجه مورد نظر را کسب کنم اما تا به امروز ما هم در لیگ و هم جام حذفی موفق بودیم و امیدوارم با حمایت بیشتر در پایان فصل جایگاه خوبی کسب کنیم و کیفیت مان را در بازی با استقلال به نمایش خواهیم گذاشت.

دیدگاه‌ها