کد خبر : 1273710 | 17 مهر 1394 ساعت 18:25 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

کاظمی: این جو مسموم باید از فوتبال ایران برود

سرمربی سیاه جامگان مشهد از شرایط موجود در تیمش رضایت دارد و می‌گوید قصدشان این است با قدرت به کارشان در لیگ ادامه دهند.

کاظمی: این جو مسموم باید از فوتبال ایران برود
به گزارش "ورزش سه"، فرهاد کاظمی در مورد مراسم گل ریزانی که به همت خودش و یکسری از ورزشکاران و هنرمندان انجام و منجر به آزادی یک اعدامی شد گفت: این مساله لطف خدا بود و بابتش از جامعه ورزش، هنرمندان و رسانه تشکر می‌کنم. همچنین به خانواده علی حوتی که به تازگی درگذشته تسلیت می گویم و امیدوارم روحش شاد باشد.

او در مورد شرایط سیاه جامگان ادامه داد: خدا را شکر شرایط خوب است، بچه هایمان به شدت تاکتیک پذیر هستند و آنها به نوعی تمرین می کنند که آدم لذت می برد علیرغم زمان کمی که به اینجا آمده ام، شور و اشتیاق زیادی را در این تیم مشاهده کرده ام. همه بچه ها خوب هستند.

سرمربی سیاه جامگان در مورد تقابل با سپاهان در هفته هشتم نظرش را اینگونه بیان کرد: برای بازی با سپاهان همه چیز آماده است فقط کمبود انجام یک بازی تدارکاتی داریم که بنا به شرایطی که داشتیم نتوانستیم بازی دوستانه برگزار کنیم ولی روبه روی سپاهان سراسر حمله خواهیم بود و یک بازی هجومی انجام می دهیم.

وقتی از کاظمی سوال شد فکر نمی کند با توجه به دادن شعار علیه فرکی بعد از داشتن فقط یک باخت به نوعی مربیان گاهی اوقات علیرغم زحماتشان مظلوم واقع می شوند، پاسخ داد: در تمام دنیا به همین شکل است. به هر حال این شغل ماست و فوتبال حرفه ای است ولی باید ببینیم هدف و آرمان چیست؟ برای مثال اگر هدف من این باشد که به حرف 4 نفر تماشاگر گوش کنم، موفق نمی شوم. این جو مسموم باید از فوتبال ایران پاک شود و فرهنگ سازی انجام بگیرد تا تماشاگران نیز بتوانند از فوتبال لذت ببرند و از لحاظ روحی شاد شوند ولی آنها نباید استرس خود را به فوتبالیست ها وارد کنند.

وی در پاسخ به این سوال که به نظرش کمبودی در برخی از پست های تیمش دیده می شود یا خیر می گوید: بازیکنان ما از دروازه گرفته تا خط حمله همگی مستعد و خوب هستند و من به آنها ایمان دارم و ما می توانیم روزهای خوشی را برای آینده استان خراسان و فوتبال ایران رقم بزنیم. البته در این بین درایت کادرمدیریتی که با هزینه شخصی شان تیم را می گردانند نیز خیلی به کمک ما آمده و این مساله کاملا قابل احترام است. ان‌شاءالله که دو تیم سیاه جامگان و پدیده بتوانند جایگاه خوبی را به دست بیاورند. از جناب آقای دکتر برادران رئیس هیات فوتبال و آقای صبوریان رئیس وزارت ورزش که هردویشان با تجربه هستند، بابت اینکه یار و یاور این دو تیم مشهدی اند تشکر می کنم و خداقوت می گویم. ان‌شاءالله با کمک رسانه ها و مطبوعات مشهد و سایر رسانه‌ها که همواره حامی ما بودند بتوانیم به آن چیزی که مدنظر ماست برسیم.

سرمربی این تیم مشهدی که تا الان ثابت کرده می تواند تیم هایی که شرایط بحرانی دارند را همانند ذوب آهن 2 فصل پیش و راه آهن لیگ چهاردهم نجات دهد در مورد اینکه می تواند این کار را برای سیاه جامگان نیز تکرار کند یا خیر اینگونه توضیح می دهد: اصلا بحث نجات نیست من هرجا رفتم فقط انگیزه و استعداد و شور و اشتیاق در بازیکنان دیدند وآنها بودند که برای من سنگ تمام گذاشتند نمونه اش بازیکنان تیم راه آهن که تمام وجودشان را گذاشتند و در آخر برخورد بدی با آنها شد.

دیدگاه‌ها