کد خبر : 1273711 | 17 مهر 1394 ساعت 18:34 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

سعادتی: فکر نمی‌کردیم 5گل از نفت تهران بخوریم

سرمربی تیم فوتبال دیانای باقرشهر گفت: تصور نمی‌کردیم 5 گل از نفت تهران بخوریم و فکر می‌کردیم بازی را 2 بر یک یا 3 بر یک ببازیم.

سعادتی: فکر نمی‌کردیم 5گل از نفت تهران بخوریم

به گزارش "ورزش سه"، فریدون سعادتی ،سرمربی تیم فوتبال دیانای باقر شهر، پس از شکست 5 بر یک تیمش مقابل نفت تهران گفت: تیم نفت تهران از بهترین‌های حال حاضر لیگ برتراست و نباید به شرایط این تیم در جدول نگاه کرد چرا که جایگاه فعلی این تیم جایگاه واقعی نیست. متاسفانه شرایط جوی و زمین مسابقه اجازه نداد ما آنچه می‌خواهیم و تصور می‌کردیم را به معرض نمایش بگذاریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کردید یک گل به تیم نفت تهران بزنید، تاکید کرد: ما فکر می‌کردیم گل‌های بیشتری بزنیم و حتی فکر می‌کردیم این بازی را 2 بر یک یا 3 بر یک ببازیم نه اینکه 5 گل بخوریم.

سرمربی دیانا در مورد اضافه وزن برخی از بازیکنان این تیم، تصریح کرد: تعدادی از نفرات ما مصدوم بودند و مجبور بودیم از این نفرات استفاده کنیم پولی برای خرید بازیکن نداشتیم.

سعادتی در پاسخ به این سوال که چرا از لوگوی پرسپولیس استفاده می‌کنید گفت: این سوال را باید از مدیرعامل باشگاه بپرسید اما تا آنجایی که می‌دانم این کار به دلیل علاقه‌مند بودن مدیرعامل ما به باشگاه پرسپولیس صورت گرفته و من دخالتی در آن نداشته‌ام.

دیدگاه‌ها