کد خبر : 1273742 | 17 مهر 1394 ساعت 23:25 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

آلابا: دوست دارم در بایرن هافبک باشم

مدافع اتریشی بایرن یکبار دیگر بر بی‌میلی خود نسبت به بازی در پست مدافع چپ تاکید کرد.

آلابا: دوست دارم در بایرن هافبک باشم
به گزارش "ورزش سه"، داوید آلابا که در پست مدافع چپ در بایرن به یکی از بهترین و مشهورترین‌های این پست در جهان تبدیل شده، بار دیگر اظهار داشت:" پست مورد علاقه من هافبک است."
چهار سال قبل زمانیکه این بازیکن اتریشی بعد از انتقال قرضی به هوفنهایم در سن 19 سالگی به بایرن بازگشت، جایی در خط میانی باواریایی‌ها برایش خالی نبود و حال آنکه در هوفنهایم و در تیم ملی اتریش خود را در خط هافبک به اثبات رسانده بود. وی در بایرن یکی دو بار فرصت پیدا کرد در این خط بایستد اما در نهایت نامش جزو مدافعان نوشته شد. او در این مدت هیچگاه از ابراز تمایلش به جلوتر بازی کردن ابایی نداشت و قبل از آنکه دسامبر 2013 قراردادش با بایرن را تمدید کند نیز روی این موضوع تاکید کرد. وی امروز در پاسخ به اینکه آیا راجع به این تمایل با مسئولان تیمش صحبت کرده گفت:" همه خبر دارند که من خود را یک هافبک می‌بینم."
وی درمورد چشم‌اندازش در این تیم مونیخی نیز اظهار داشت:" در درجه اول توقعم این است که تا جایی که امکان دارد در همه بازی‌ به میدان بروم. در عین حال در آینده هنوز هم دوست دارم هافبک باشم."
گفتنی است مصدومیت طولانی مدت روبن و ریبری می‌توانست شانس آلابا را برای آمدن به خط جلوتر افزایش دهد اما با عملکرد فراتر از انتظاری که خریدهای جدید بایرن یعنی کاستا و کومان از خود نشان داده‌اند این احتمال منتفی به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها