کد خبر : 1273768 | 18 مهر 1394 ساعت 10:08 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

صعود مرادی و ملک زاده به نیمه نهایی

دو جودوکار کشورمان در روز دوم از رقابت‌های قهرمانی آسیا به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

صعود مرادی و ملک زاده به نیمه نهایی
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مسابقات جودوی قهرمانی آسیا در حالی به میزبانی تایلند پیگیری می‌شود که جواد مرادی در وزن 73- کیلوگرم دور نخست "اردنیسوخان" از مغولستان را با ضربه فنی شکست داد و در ادامه برابر "یولی تالنت" از قرقیرستان با همین نتیجه صاحب پیروزی شد. وی با این دو پیروزی راهیابی به نیمه نهایی رسید. مرادی برای رسیدن به فینال باید "آمانگلدی" از قزاقستان مبارزه کند.

در وزن 81- کیلوگرم یاسین تقوی دور نخست نماینده مغولستان را با ضربه فنی شکست داد و در ادامه برابر قرقیزستان نتیجه را واگذار کرد و به گروه بازنده ها رفت. تقوی برای کسب مدال برنز در اولین دیدار خود به مصاف جودوکاری از امارات خواهد رفت.

همچنین علی پرهیزگار در اولین دیدار خود قرقیرستان را با ضربه فنی از شکست داد. وی در مرحله یک چهارم نهایی جودوکاری از تاجیکستان را پیش رو دارد.

حمیدرضا ملک زاده در وزن 90- کیلوگرم دور نخست استراحت داشت و در ادامه برابر نماینده لائوس پیروز شد و به نیمه نهایی راه پیدا کرد. در بخش دختران و در وزن 57- کیلوگرم نگین نظری دور نخست استراحت داشت و سپس به جودوکار هندی باخت. در وزن 70- کیلوگرم نیز مریم بریط دور نخست به نماینده مغولستان باخت. این دو بانوی جودوکار در گروه بازنده ها کار خود را برای کسب مدال برنز دنیال می کنند.

این مسابقات در بانکوک جریان دارد.


 

دیدگاه‌ها