کد خبر : 1273785 | 18 مهر 1394 ساعت 10:34 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

می خواستم خودم را ثابت کنم

وحید بنا: برای کسب مدال انگیزه بالایی داشتم

دارنده مدال نقره مسابقات جودو ارتش‌های جهان گفت: برای حضور و کسب مدال در این مسابقات انگیزه های زیادی داشتم که خود را به مربیان تیم ملی اثبات کنم.

وحید بنا: برای کسب مدال انگیزه بالایی داشتم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، وحید بنا عضو تیم جودو نیروهای مسلح کشورمان ضمن بیان مطلب فوق گفت: این دوره از مسابقات سطح فنی بالایی داشت و در برخی اوزان شاهد حضور قهرمانان جهان و المپیک بودیم و خیلی از همین نفرات سرشناس هم موفق به کسب مدال نشدند.

وی در مورد رقبای خودش هم گفت: در وزن ۷۳- کیلوگرم قهرمانان جهان نیز حضور داشتند که اغلب خیلی زود از دور رقابتها کنار رفتند. من دور اول حریف صربستانی خود را شکست دادم، دور دوم حریف قزاقستانی را با "وازاری" و یوکو از پیش رو برداشته و در ادامه برابر نماینده اوکراینی قطر با ضربه فنی پیروز شده و در مرحله نیمه نهایی مغولستان را ضربه فنی کردم.

بنا در خصوص دیدار پایانی گفت: حریف من در بازی نهایی نماینده کشور میزبان بود. من انگیزه زیادی برای کسب مدال طلا داشتم تا بیست ثانیه پایانی هم با " یوکو" و دو اخطار از حریف خود پیش بودم که متاسفانه با یک اشتباه مدال طلایم به نقره تبدیل شد.

این عضو تیم ملی کشورمان ادامه داد: برنامه بعدی من ان‌شالله حضور در مسابقات جایزه بزرگ ابوظبی است. اگر سرمربی تیم ملی صلاح دانست که من در این مسابقات حاضر شوم مطمئن باشید با تمام قوا برای کسب مدال به دیدار رقبای خود می رود.

وی در پایان گفت: از لحاظ بدنی در شرایط بسیار خوبی هستم و حتی در تست‌های آمادگی جسمانی در تیم نفر اول شدم. هدف من کسب سهمیه المپیک است و اگر کادر فنی و فدراسیون به بنده اعتماد کند جواب این اعتماد را با کسب سهمیه خواهم داد.

دیدگاه‌ها