کد خبر : 1273798 | 18 مهر 1394 ساعت 11:00 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

طلایی:

شنیده‌ام که قرار است به تیم بزرگسالان بروم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: من هم مانند شما شنیده‌ام که قرار است به تیم ملی بزرگسالان بروم.

شنیده‌ام که قرار است به تیم بزرگسالان بروم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمد طلایی درباره ارزیابی‌اش از سطح رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور جوانان گفت: خوشبختانه برخلاف سال گذشته امسال شاهد رقابت‌های خوب و با کیفیت‌تری بودیم و در مجموع سطح این مسابقات رضایت‌بخش بود.

وی ادامه داد: باید با دعوت از نفرات سال گذشته و همچنین برترین‌های امسال اردوهای تیم ملی را تشکیل داده و برای مسابقات پیش رو آماده شویم. حضور در تورنمنت جمهوریت ترکیه را به فدراسیون کشتی پیشنهاد داده بودیم، اما با توجه به اینکه این مسابقات سال قبل از کیفیت قابل قبولی برخوردار نبود، اگر بتوانیم یکی، دو تورنمنت درجه دوم بزرگسالان را برای جوانان تدارک ببینیم فکر می‌کنم مناسب‌تر باشد. البته جام دیمیتریوف روسیه را هم پیش‌بینی کرده‌ایم و اگر بتوانیم بعضی از نفرات مورد نظر را در جام تختی، محک خواهیم زد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان تصریح کرد: در 50 کیلوگرم برخلاف سال گذشته 4-5 کشتی‌گیر خوب داریم و در کنار نفرات قبلی رقابت را جذاب می‌کنند. در 55 کیلوگرم هم هر دو کشتی‌گیر یعنی امامی و قهرمانی قابل قبول ظاهر شدند.  محمد نامجومطلق هم با توجه به اینکه به یک وزن بالاتر آمده بود و نیاز به کم کردن وزن نداشت عملکرد قابل قبولی در 60 کیلو داشت.

طلایی خاطرنشان کرد: در 74 کیلوگرم کشتی‌های قابل قبولی ندیدم و باید ببینیم آیا می‌توانیم از رده نوجوانان کشتی‌گیری را شناسایی کرده و به جوانان بیاوریم. ارشک محبی کشتی‌های خوبی در 84 کیلوگرم گرفت. البته در سنگین‌وزن هم امیری کشتی‌های قابل قبولی گرفت و خوب ظاهر شد.

وی درباره ادامه همکاری‌اش در جوانان و اینکه شنیده می‌شود قرار است از این پس در بزرگسالان فعالیت کند گفت: من هم مانند شما این موضوع را شنیده‌ام، اما تا این لحظه چیزی قطعی نیست. من کارم را دوست دارم و در هر کجا که مسئولیت به من سپرده شود با تمام وجود خدمت خواهم کرد. تصمیم‌گیری در این زمینه هم با رسول خادم است و هر کجا که به من نیاز باشد کمک خواهم کرد.

دیدگاه‌ها