کد خبر : 1273809 | 18 مهر 1394 ساعت 11:22 | 8.6K بازدید | 1 دیدگاه

رحیمی: سرمربی تیم درباره جانشین ایران‌نژاد تصمیم می‌گیرد

تمدید قرارداد ایران‌نژاد پس از مصدومیت

مدیرعامل باشگاه راه آهن یزدان از تمدید قرارداد مدافع این تیم خبر داد.

تمدید قرارداد ایران‌نژاد پس از مصدومیت
 به گزارش "ورزش سه"، علیرضا رحیمی در گفت‌و‌گو با سایت باشگاه راه آهن یزدان درباره مصدومیت شدید محسن‌ایران‌نژاد و آینده این بازیکن در تیم راه‌آهن گفت: محسن ایران‌نژاد از بازیکنان با اخلاق ماست که از نظر فنی هم بسیار خوب و موثر است و آسیب دیدگی باعث نمی‌شود زحماتش نادیده گرفته شود.

وی ادامه داد: خطر آسیب دیدگی برای هر ورزشکاری ممکن است پیش بیاید و در بازی با استقلال هم خودم در ورزشگاه بودم و محسن بدون برخورد با کسی و به دلیل لغزندگی زمین دچار آسیب از ناحیه زانو شد که بعد از ام.آر.آی مشخص شد دچار پارگی از رباط صلیبی شده و انشاالله هر چه زودتر عمل می‌کند و به جمع تیم برمی‌گردد.

رحیمی در خصوص اقدامات باشگاه راه آهن یزدان برای این بازیکن یادآور شد: بلافاصله بعد از این اتفاق ،کیانیان مالک باشگاه تماس گرفت و جویای احوال او شد. وقتی گفتم قرار است با ابراهیمی قائم مقام باشگاه به منزل محسن برویم گفت از قول من به او بگویید نگران هیچ مسئله‌ای نباشد و یک مصدومیت باعث نمی‌شود تا ما زحمات او را نادیده بگیریم. به پیشنهاد کیانیان قرار شد در همین هفته قرارداد یک ساله‌ای با ایران نژاد برای فصل 95_96 با او ببندیم تا از هم اکنون مطمئن باشد که نه تنها برای فصل جاری که برای فصل بعد هم روی بازگشت او حساب کرده ایم. ما هم در دیدار با این بازیکن همه این حرفها را منتقل کردیم.خوشبختانه خودش هم روحیه بالایی دارد و از همین امروز شمارش معکوس را برای بازگشت او به تیم و میادین آغاز کرده‌ایم.

مدیرعامل راه آهن یزدان درباره چگونگی این قرارداد اظهار داشت: رقم قرارداد رقم سقف تعیین شده برای فصل بعد توسط هیئت مدیره خواهد بود و هر رقمی به عنوان سقف تعیین شد محسن ایران‌نژاد همان رقم را می‌گیرد و در این قرارداد حق فسخ را به او داده‌ایم که اگر به هر دلیلی برای فصل بعد خودش نخواست در تیم ما بماند یا پیشنهاد بهتری داشت بتواند بدون مشکل جدا شود و تصور نشود که در شرایط مصدومیت از او امضایی می‌گیریم که بعدها از آن استفاده دیگری شود و بازیکن در گیر و دار مسائل اداری آن گرفتار شود.

رحیمی اظهار داشت: برای ما از همه چیز مهمتر وفاق و یکدلی تیم است.همه اعضای تیم تک به تک از کادر فنی تا بازیکن و پزشک و تدارکات تماس گرفته و می‌گویند محسن را تنها نگذارید. اینها نشانه همدلی است. حرف کیانیان هم این بود که ما باید به این بازیکن  توجه کنیم تا بازیکن جوان‌تر بداند که در این تیم قرار نیست با یک مصدومیت همه زحمات یک بازیکن فراموش شود.

وی در مورد جذب دفاع برای پر کردن جای خالی ایران نژاد در ترکیب اصلی گفت: پادشاه مستطیل سبز سرمربی تیم است. در باره مسائل فنی من نمی‌توانم اظهار نظر کنم. تارتار در این‌باره نظر می‌دهد و باشگاه باید طبق خواسته او اقدام کند.


دیدگاه‌ها