کد خبر : 1273818 | 18 مهر 1394 ساعت 11:46 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

نباید با یک مساوی یا شکست شرایط را برای تیم ملی سخت کنیم

معینی: شاهد یک بازی متوسط از بازیکنان بودیم

عضور کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال معتقد است که نباید با یک بازی متوسط از سوی تیم ملی یا کسب نتیجه مساوی شرایط را برای این تیم سخت کرد.

معینی: شاهد یک بازی متوسط از بازیکنان بودیم
 به گزارش "ورزش سه"، فریدون معینی در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی روند خوبی را از لحاظ جوانگرایی و میدان دادن به بازیکنان مستعد شروع کرده است، به همین دلیل باید صبر و شکیبایی به خرج داد تا به اهداف خود برسیم. با نتیجه‌ای که تیم ملی مقابل عمان کسب کرد، شاهد یک بازی متوسط از بازیکنان بودیم.

عضو کمیته فنی و توسعه فوتبال افزود: گاهی یک تیم بازی‌های مطلوبی را از خود به نمایش می‌گذارد، گاهی متوسط و گاهی هم ضعیف. نباید صرف کسب یک تساوی یا شکست، شرایط را برای تیم ملی سخت کنیم. این تیم نیاز به زمان دارد تا به هماهنگی لازم برسد و یقیناً این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که کادرفنی بتواند با دقت و صبر برنامه‌های خود را به مرحله اجرا برساند.

معینی درباره دیدار دوستانه تیم ملی مقابل ژاپن اظهار داشت: این بازی از لحاظ فنی و کسب تجربه کمک به سزایی به بازیکنان تیم ملی و همچنین کادرفنی می‌کند. تیم ژاپن با توجه به لیگ خوبی که دارد، برنامه‌های خود را پله به پله اجرا می‌کند و با برنامه‌ریزی دقیق، به اهدافی که می‌خواهد می‌رسد. همان‌طور که گفتم، این بازی برای ما بسیار مفید خواهد بود و به عمکلرد مطلوب بازیکنان کمک به‌سزایی خواهد کرد.

سرپرست کمیته جوانان در ادامه درباره عملکرد تیم جوانان در دور مقدماتی رقابت‌های قهرمانی فوتبال جوانان آسیا گفت: ملی‌پوشان جوان ایران در مرحله مقدماتی نتایج بسیار خوبی کسب کردند. ایران با کویت و اردن دیدارهای سختی را پشت سر گذاشت. حتی در مقابل نپال که از ما 10 گل دریافت کرد، حریف بسیار دونده و جنگنده بود و تا دقیقه آخر بازی دست از تلاش نکشید. در بازی‌هایی که نپال مقابل اردن و کویت انجام داد، به خوبی متوجه شدیم که دو تیم عربی به سختی نپال را از پیش‌رو برداشتند.

وی خاطرنشان کرد: تیم جوانان با توجه به اردوها و بازی‌های تدارکاتی که داشت پر قدرت در مرحله مقدماتی ظاهر شد و توانست در این مرحله حریفان خود را شکست دهد، اما باید برنامه‌ریزی منجسم‌تر و بهتری را برای این تیم در نظر بگیریم تا در مرحله نهایی که بدون شک کار بسیار سختی را دارند، با آمادگی بالا شرکت کنند. به دلیل کسب نتایج ضعیف در دوره گذشته، فکر می‌کنم ایران در سید سه یا چهار قرار بگیرد. معتقدم این تیم کار سختی را در پیش دارد.


دیدگاه‌ها