کد خبر : 1273826 | 18 مهر 1394 ساعت 12:00 | 97.8K بازدید | 18 دیدگاه

احترام رحمتی واجب است تکرار شود برخورد می‌کنم

موضع‌گیری مدیرعامل استقلال علیه عمران‌زاده

بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال نسبت به درگیری لفظی بین دو بازیکن مهم تیمش در بازی دوستانه دیروز مقابل راه آهن واکنش نشان داد.

موضع‌گیری مدیرعامل استقلال علیه عمران‌زاده
به گزارش "ورزش سه"، افشارزاده درباره داستانی که در بازی دیروز رخ داد، گفت : درباره حنیف عمران زاده نیز باید بگویم که پس از مطلع شدن از اتفاق روز گذشته دستور پیگیری دادم. حنیف و تمامی بازیکنان استقلال باید بدانند که احترام بازیکنان بزرگ تیم به خصوص کاپیتان واجب است. هرچند عمران زاده شب گذشته سریعا عذر خواهی کرده است اما من قاطعانه اعلام می کنم که باشگاه استقلال هر گونه بی احترامی به سرمربی، کادرفنی و دیگر بازیکنان خصوصا کاپیتان تیم را بر نمی تابد و در صورت تکرار چنین اتفاقاتی باید در کمیته انضباطی پاسخگو باشند. این درست نیست که بازیکنی حرمت شکنی انجام دهد و بعد بخواهد با یک عذر خواهی قضیه را فیصله دهد. به هرحال کاپیتان نماینده سرمربی در داخل زمین است.

افشارزاده همچنین درباره کرار می گوید: درباره عدم بازگشت کرار معتقد هستم کارهای او تکراری شده است. او بعد از هر تعطیلی با چندین روز تاخیر و با بدنی نا آماده باز می گردد که این موضوع به دور از فوتبال حرفه ای است. از آقای نظری جویباری خواستم که این بار برخورد قاطعی با او داشته باشند. متاسفانه کرار تا به اینجای فصل یا محروم بوده است و یا به دلیل بدن نا آماده نمی توانسته به استقلال کمک کند و حالا که ما او را درک کرده ایم، او نیز باید شرایط مجموعه را درک کند.

افشارزاده در پایان با اعلام رضایت از وضعیت تیم فوتبال استقلال در فصل جاری گفت: ما باید بیش از این امتیاز جمع می کردیم اما به دلیل اتفاقات فوتبال این موضوع رخ نداده است. تیم جوان و یک دستی داریم و نباید توقع بیجا از این داشته باشیم. سعی می کنیم تا خداوند، هواداران و علاقمندان به ورزش پاک از ما رضایت داشته باشند و فکر می کنم که تا به اینجای کار رضایت نسبی آنها را به دست آورده ایم.

دیدگاه‌ها