کد خبر : 1273836 | 18 مهر 1394 ساعت 12:17 | 15.7K بازدید | 2 دیدگاه

خرمگاه: از خریدهای جدید نفت انتظار بیشتری داشتیم

بیرانوند سرمایه ملی است نباید خودش را بسوزاند

مربی سابق تیم ملی امید اعتقاد دارد فوتبال ایران به قدری استعداد دارد که المپیکی شود.

بیرانوند سرمایه ملی است نباید خودش را بسوزاند
به گزارش "ورزش سه"، محمد خرمگاه مربی نفت تهران که در مقطعی به عنوان دستیار علی منصوریان در تیم ملی امید فعالیت می کرد اعتقاد دارد تیمی که در حال حاضر در اختیار محمد خاکپور است نشان داده در صورت حمایت و پشتیبانی می تواند جواز صعود به المپیک 2016 ریودوژانیرو را بگیرد.

می توانیم المپیکی شویم

*حقیقتش من هم به دلیل پخش نشدن بازی های غرب آسیا نتوانستم بازی های تیم امید را ببینم به همین خاطر شناخت دقیقی ندارم اما این را می دانم که تیم خوبی داریم چون اکثر بازیکنانش در لیگ برتر بازی می کنند و جزو نفرات کلیدی هستند.به نظرم ایران با استعدادهایی که دارد می تواند المپیکی شود و در برزیل به طلسم 40 ساله اخیر پایان بدهد اما این مهم نیاز به حمایت دارد که با شرایط حاکم بر فوتبال ایران بعید است انجام شود.

فوتبال ایران اجازه حمایت از امیدها را نمی دهد!

*ما خودمان چند سالی برای تیم امید حرص و جوش خوردیم آخرش چه شد.تیمی که می توانست به راحتی آب خوردن قهرمان آسیا شود را جوری به هم ریختند که تنها حسرتش برای ما باقی ماند.همان تیمی که الان بسیاری از مهره هایش در تیم ملی ایران بازی می کنند و شانس حضور در فوتبال اروپا را دارند.شک ندارم فوتبال ایران اجازه حمایت از تیم امید را نمی دهد و مربی تیم به جای مسائل فنی و تاکتیکی باید به فکر مسائل پشت پرده و ... باشد تا تیمش به هم نریزد.

عمان و ژاپن محک خوبی برای کروش هستند

*تیم ملی برابر عمان چندان نمایش خوبی نداشت اما همین که در چنین روزی با امتیاز زمین را ترک می کند و صدرنشینی اش باقی می ماند جای امیدواری دارد.به هر حل تیم ملی ما پوست انداخته و برای رسیدن به هارمونی و هماهنگی لازم نیاز به زمان و بازی های تدارکاتی دارد که فکر می کنم در این چند ماه عمان جدی ترین محک برای تیم کارلوس کروش بود تا بیشتر به ضعف های تیم پی ببرد.البته بازی با ژاپن هم می تواند یکی دیگر از آزمون های دشوار تیم ملی باشد چون باید مقابل بهترین تیم آسیا به میدان برود.

بیرانوند نباید خودش را بسوزاند

*زیاد دوست ندارم راجع به اتفاقی که برای علیرضا بیرانوند در بازی با استقلال افتاد صحبت کنم چون هر چه بود گذشت و تمام شد.خوشبختانه هم کادر فنی هم باشگاه کاملا بر شرایط تیم و بازیکنان اشراف دارند و در مواقع لزوم وارد ماجرا می شوند و در حال حاضر هم وضعیت بیرانوند کاملا تحت کنترل است.علیرضا گلر جوان و بسیار خوبی است که باشگاه نفت برای رسیدن به شرایط فعلی روی این بازیکن سرمایه گذاری کرده و نمی خواهد او را به راحتی از دست بدهد.خود بیرانوند باید به این واقعیت پی ببرد که سرمایه ملی است و نباید کاری کند که زود بسوزد.

آتش بازی ها خیلی زود شروع می شود

*شرایط نفت به نسبت فصل قبل کاملا تغییر داشت.به همین خاطر هم بود که در ابتدای فصل نتوانستیم همان تیم همیشگی باشیم.به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا که چوب چند اشتباه فردی و بچه گانه را خوردیم اما الان شرایط کاملا تغییر کرده و شک ندارم به زودی آتش بازی های نفت را همه خواهند دید.تیم خوبی داریم که نیاز به زمان داشت تا به هماهنگی لازم برسد که بازی در جام حذفی ما را خیلی امیدوار کرد تا در کمترین زمان ممکن به جمع مدعیان برگردیم.

انتظارات بیشتری از خریدهای جدید داشتیم

*به هر حال هر کسی در فوتبال نظرات خاص خودش را دارد و کاملا قابل احترام اما خریدهایی که ما امسال انجام دادیم بنا به نظر کادر فنی و شخص سرمربی بود و حتما به درد کار تیم می خوردند که جذب شدند. بله قبول دارم انتظارات بیشتری از آنها داشتیم به خصوص در هفته های ابتدایی که کارآیی 100 درصدی خود را نشان ندادند اما رفته رفته شرایط آنها هم بهتر شده و می توانند در طول فصل عصی دست مان شوند.

دیدگاه‌ها