کد خبر : 1273837 | 18 مهر 1394 ساعت 12:24 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران جمعه پیمان دوباره‌ای با مرحوم نوروزی می‌بندند

قنبرپور: باید صبا را شکست دهیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم هوادارانمان در بازی روز جمعه به استادیوم بیایند تا ضمن بستن پیمان مجدد با مرحوم نوروزی باعث انگیزه بالای بازیکنان پرسپولیس شوند.

قنبرپور: باید صبا را شکست دهیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مصطفی قنبرپور با بیان اینکه از هواداران پرسپولیس و اهالی فوتبال بابت حضور چشمگیر در مراسم تشییع و تدفین مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس تشکر می کنم گفت: واقعا هواداران فوتبال در روزهایی که پرسپولیسی‌ها داغدار بودند در کنار ما قرار داشتند و از حضور چشمگیر آن‌ها تشکر می‌کنم و به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس اعلام می‌کنم که ان‌‌شاءالله در شادی‌های اهالی فوتبال پاسخ این محبت آنها را بدهیم.

وی درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: خوشبختانه تیم تمرینات خوبی انجام می دهد و با اضافه شدن ملی‌پوشانمان هم قطعا روحیه بهتری خواهیم گرفت. می‌خواهیم روز جمعه همراه با هواداران بی نظیری که هادی را تا خانه ابدی‌اش همراهی کردند به مصاف حریفان در لیگ برتر برویم. قطعا هواداران هم به خاطر پرسپولیس و هادی عزیز به استادیوم می‌آیند تا ضمن پیمان مجددی با کاپیتان فقیدمان باعث شوند که بازیکنان هم روحیه بهتری بگیرند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بازی هفته هشتم این تیم در لیگ برتر مقابل صبای قم اظهار داشت: صبا تیم خوبی است و از مربی ارزشمندی هم سود می‌برد. اما ما برای شکست این حریف به زمین می‌رویم تا روح هادی و دل هوادارانمان را شاد کنیم.

قنبرپور در مورد جلسه فردای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هم اظهار داشت: فردا طبق هفته‌های قبل جلسه هیات مدیره و کمیته فنی برگزار می‌شود و آقایان طاهری و برانکو هم با هم صحبت می‌کنند تا کم و کاستی‌ها برطرف شود و درباره ضعف و قوت‌ها صورت بگیرد.

مشاور سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان در مورد اینکه ورود تماشاگران برای بازی پرسپولیس و صبای قم رایگان است یا نه گفت: مسئولان باشگاه در صدد رایگان کردن ورود تماشاگران به استادیوم برای این بازی هستند اما خبر دقیق ندارم که این مسئله رخ داده است یا نه. تا جایی که من می‌دانم همه مسئولان باشگاه به دنبال این هستند تا این اتفاق بیفتد و شاهد حضور هواداران پر شمارمان باشیم.


دیدگاه‌ها